Avaleht Majandus Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue strateegia ja tegevusvaldkondadega
Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue strateegia ja tegevusvaldkondadega

Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue strateegia ja tegevusvaldkondadega

Elisa_uus_logoBrändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue ilme, brändilubaduse ning uueneva strateegiaga, pakkudes mitmekülgse ettevõttena uusi nutikaid lahendusi info- ja kommunikatsiooni-tehnoloogia valdkonnas. Elisa avab esimese uue kontseptsiooniga esinduse täna Ülemiste keskuses.

Elisa uueks brändilubaduseks on „Uued nutikad viisid teha teatud-tuntud asju“ ning sellest lähtub edaspidi ka ettevõtte igapäevane suhtlus oma klientide ja partneritega.

„Meie bränd on muutunud senisest oluliselt värvilisemaks, rõõmsamaks ja dünaamilisemaks, andes selgemalt edasi sõnumit, et Elisa on varasemast oluliselt mitmekülgsem,“ ütles Elisa Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu. „See ei ole enam kitsalt telekommunikatsiooni bränd, vaid me soovime olla enamat kui mobiilside operaator.“

„Meie innovatsiooni lähtekohaks on tõdemus, et kõige olulisemad asjad elus tegelikult ei muutu – inimesed tahavad üksteisega suhelda, teistest hoolida, teha tööd, lõbutseda ise ja lõbustada teisi, teenida raha ja seda kulutada,“ selgitas Andrus Hiiepuu. „Lihtsalt viisid, kuidas seda tehakse on muutunud. Me otsime teedrajavaid, elamusrohkeid, tõhusaid ja soodsaid viise teha olulisi asju uutmoodi – kokkuvõttes lihtsamini.“

Andrus Hiiepuu sõnul ei saa järgmised suured muutused olema mitte mobiilinterneti valdkonnas, vaid mobiilinternet koos nutiseadmetega saab olema ise üheks suureks muutuste põhjustajaks, mis tuleb muutma kõiki tööstusharusid väljaspool telekommunikatsioonisektorit ennast. „Meie sooviks on käia kaasas nende muutustega ning tulla pakkuma internetipõhiseid teenuseid ka väljaspool klassikalist mobiilside valdkonda.

Samas Elisa strateegia tänasel põhitegevusalal ei muutu, me pakume endiselt edasi infrastruktuuri teenuseid – mobiilkõne ja mobiilinternetti. Soovime endiselt pakkuda parimat hinda ja parimat võrku interneti kasutamiseks. Soovime olla endiselt eelistatuim operaator Eestis.“

„Digitaliseerumine muudab väärtusahelaid kõigis tööstusharudes,” märkis Elisa juhatuse liige Jüri Teemant. “Ettevõtted, kes võtavad kiiresti omaks ja rakendavad uusi infotehnoloogilisi lahendusi, omavad eelist konkurentsivõime väljaarendamises ja ärikasvu tagamises.“

“Meie uueneva brändistrateegia raames keskendume senisest enam uutele internetipõhistele teenustele ja terviklahenduste väljatöötamisse – seda nii mobiil- kui ka fiksside valdkonnas,“ lausus Jüri Teemant. „Videokonverentsiteenused on hea näide sellest, kuidas mitmes asukohas ja eri turgudel tegutsev ettevõtja saab täna oma tööasju ajada kontorist või kodust lahkumata, säästes sellega palju aega ja raha ning luues uut väärtust tõhusa asjaajamise abil.”

“Usume, et tulevikus vastame endisest paremini oma klientide vajadusele soetada sideteenuste terviklahendused ühe pakkuja vahendusel – lihtsamalt, selgemalt ja soodsamalt,“ lisas Jüri Teemant.

Täna avab Elisa Ülemiste keskuses esimese uue kontseptsiooniga esinduse. Elisa (www.elisa.ee) on Põhjamaade juhtiv sideteenuste pakkuja, mille aktsiad on avalikult noteeritud NASDAQ OMX Helsingi börsi suurte ettevõtete nimekirjas. Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut erinevaid mobiili- ja andmesideteenuseid. Vahendame läbi sidevõrkude inimestele elamusi ja parandame ettevõtete tootlikkust. Elisa keskendub eraklientidele ja ettevõtetele suunatud IKT- ja võrguteenuste arendamisele. Elisa ja juhtiv globaalne mobiilsideoperaator Vodafone on sõlminud laiaulatusliku koostöölepingu, mille kohaselt pakuvad ühisteenuseid 40 erinevas riigis. Elisa Eesti AS käive oli 2013. aastal 94,8 miljonit eurot.