Avaleht Majandus Dacial on kümnendiga kaubaks läinud kolm miljonit autot
Dacial on kümnendiga kaubaks läinud kolm miljonit autot

Dacial on kümnendiga kaubaks läinud kolm miljonit autot

remise_clef_dacia-008Vaid kümne aastaga on Dacia Euroopas ja Vahemeremaades leidnud üle kolme miljoni kliendi. 3 000 000. müüdud Dacia oli Sandero Stepway, mille soetas klient Hispaanias. Andres Palomo Pazile andis uue auto võtmed üle Renault grupi globaalse müügiosakonna vanem asepresident Nicolas Wertans Pariisi autonäitusel. 

14. oktoobril toimus 2014. aasta Pariisi autonäitusel Dacia stendis tseremoonia, mille käigus anti Andres Palomo Pazile üle uue Dacia Sandero Stepway võtmed – see oli alates 2004. aastast 3 000 000. müüdud Dacia. Auto võtmed ulatas uuele omanikule Renault grupi globaalse müügiosakonna vanem asepresident Nicolas Wertans.

remise_clef_dacia-003“Alates Dacia uuendamisest vaid kümme aastat tagasi on müüdud juba kolm miljonit autot. Ja see on tänapäevases autotööstuses midagi unikaalset!” ütles Nicolas Wertans. “Dacia on oma klientidega loonud kindlus- ja lähedustundel põhineva tugeva sideme. Edu on saavutatud ka tänu selgele ja lihtsalt mõistetavale pakkumisele, mis sobib täiuslikult klientidele, kes soovivad taskukohase hinna eest turvalist, usaldusväärset, modernse varustuse ja jõuallikatega sõidukit.

Dacia edulugu

Ka käesolev aasta kujuneb Dacia jaoks edukaks – esimese poolaasta müügikasv oli 24,4 protsenti.

Daciale kuulub Euroopa turul värskeim mudelivalik ning Dacia müük kasvab regiooni kõikides riikides. Dacia on ühtlasi mark, millele kuulub 2014. aasta esimese kuue kuu lõikes suurim kasv Euroopas (36,2 protsenti).

Samal ajal on Dacia turuosa kasvanud kõikidel Vahemere-äärsetel turgudel, vaatamata sellele, et neis riikides on esinenud ebasoodsaid tingimusi.

remise_clef_dacia-007Ühtlasi jätkub Dacia rahvusvaheline laienemine, veel enne selle aasta lõppu on Daciad saadaval   Iisraelis. 2013. aastal siseneti edukalt tervelt kuue riigi turule (Suurbritannia, Iirimaa, Taani, Norra, Küpros ja Malta).

Enam kui kaubamärk – Dacia on kasvav kogukond

Lisaks edukale automüügile on Dacia olnud paljudele ostjatele inspiratsiooniks oma „nutika ostu” kreedoga.

Dacia kliendid kohtuvad mitmes riigis regulaarselt, et jagada oma kogemusi ja ühiseid väärtusi, mis on rajatud vabale mõtlemisele, lihtsusele ja suuremeelsusele.

Nende kogukondadele tuginevate ürituste olulisus kasvab aasta-aastalt, need pakuvad osalejatele nauditavat ajaveetmist ja aitavad Dacial luua oma klientidega püsivaid sidemeid.

Hästi illustreerib seda Dacia Facebooki lehekülg, mis ühendab peale napilt nelja aasta pikkust olemasolu juba enam kui kaht miljonit entusiasti.