Avaleht Majandus Electrolux’il on uus visuaalne identiteet
Electrolux’il on uus visuaalne identiteet

Electrolux’il on uus visuaalne identiteet

Electrolux_logo_master_blue_RGBElectrolux tutvustas jaanuari keskpaigas brändi uut visuaalset identiteeti, värskendades ikoonilist logo ja seades uued standardid värvidele ja kujundusele, et olla selgemalt eristuv ja äratuntav.

blender_No_Reflection_1“Electrolux on tugeva brändiga maailmatasemel ettevõte, mis keskendub tarbijast innustatud innovatsioonile. Selle puhul on võtmeteguriks huvitava ja eristuva brändikogemuse loomine, mis peegeldub kõikjal, kus tarbija puutub Electroluxiga kokku. Uus visuaalne identiteet aitab meil saavutada seatud eesmärke viimaste aastate jooksul oluliselt muutunud digitaalsel- ja kaubandusmaastikul,” sõnas Electrolux Grupi turundusjuht MaryKay Kopf.

Electrolux Retail render copyUus logo tutvustab ettevõtte nime uues kirjastiilis, mis on omane vaid Electroluxile ning paneb suurema rõhuasetuse Electroluxi ajatule sümbolile, mida kasutati esmakordselt 1962.aastal. “Seesugune eristuv sümbol peegeldab modernsust ja innovaatilisust, kuid samas ka usaldusväärsust ja kvaliteeti, mida meie kliendid ootavad ja hindavad,” lisas Kopf.

Uus visuaalne identiteet saab olema nähtaval kõikjal, kus tarbijad puutuvad Electroluxiga kokku – kauplustes, veebis, pakenditel ja mobiilsete seadmete kaudu. Uue visuaalse identiteedi tutvustamine toimub faasides alates 14.01.2015.