Avaleht Majandus Elion ja EMT kasvatasid teises kvartalis internetiteenuste klientide arvu
Elion ja EMT kasvatasid teises kvartalis internetiteenuste klientide arvu
Majandus
0

Elion ja EMT kasvatasid teises kvartalis internetiteenuste klientide arvu

0

Elion logo2014. aasta teises kvartalis kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes EMT mobiilse interneti kasutajate ning Elioni lairibateenuseid kasutavate klientide arv. Ühtlasi teatasid EMT, Elion ja Eesti Telekom teises kvartalis ettevõtete ühendamisest, mis viiakse lõpule sügisel.

“Möödunud kvartali olulisimaks sündmuseks oli otsus liita EMT, Elion ja Eesti Telekom, loomaks uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõtte. Jätkame eesmärgiga pakkuda nii era- kui äriklientidele suurima ulatusega, kvaliteetseimat ja terviklikku teenust, lahendusi kogu telekomi- ja IT-sektori ulatuses ning väärtuslikku sisu. Viimasteks näideteks sellest on 300Mbit/sek kiireima internetiühenduse pakkumine Eesti eratarbija jaoks, aga ka äsja avalikustatud koostöölepe Spotifyga, mis toob EMT klientideni ühe maailma populaarseima muusikateenuse,” ütles EMT, Elioni ja Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.

EMT kasvatas oma turuosa nii era- kui äriklientide segmendis, teise kvartali lõpu seisuga oli EMT-l 872 600 klienti ning hinnanguline turuosa 45%. Lepinguliste klientide arv kasvas aastaga 65 800 kliendi võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Suurim kasv tuli mobiilsest internetist. Arvutis mobiilse interneti kasutajate arv kasvas aastaga 10%, nutitelefonis mobiilse interneti kasutajate arv 19%.

Elioni IPTV-klientide arv kasvas aastaga ligi 3%, ulatudes teise kvartali lõpuks 164 000-ni. Uue nutiTV klientide osakaal moodustab 14% kõigist Elioni TV-ühendustest. Elioni internetiühenduse kasutajate koguarv oli juuni lõpu seisuga ligikaudu 223 000, mis on 2,5% enam kui mullu samal ajal. Sealhulgas on kasvanud ülikiiret internetti võimaldava valguskaablivõrguga ühendatud perede osakaal, ulatudes 31% internetiühenduse kasutajate koguhulgast.

Elioni hinnanguline turuosa kaabeltelevisiooniteenuste valdkonnas on 46%, mida on 1% võrra rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Internetiühenduse valdkonna turuosa on jäänud samale tasemele, ulatudes 58%-ni.

30. mail teatasid EMT, Elion ja Eesti Telekom ettevõtete ühinemisest, mis viiakse lõpule 2014. aasta septembris. Ühisettevõtte ärinimeks saab AS Eesti Telekom, kasutusele jäävad nii EMT kui Elioni kaubamärgid.

Elion on Eesti suurim IT- ja telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv ettevõte, kes osutab interneti, televisiooni, kõneside ja IT-teenuseid nii era- kui äriklientidele. EMT on Eesti juhtiv mobiilsideoperaator nii kõnesides kui mobiilses internetis. Ettevõtted annavad tööd rohkem kui 2000 inimesele.

mm