Avaleht Majandus ETV-s algas “Ajujaht” äriideedele
ETV-s algas “Ajujaht” äriideedele

ETV-s algas “Ajujaht” äriideedele

8. märtsist ETVs alanud “Ajujaht” aitab inspireerida noori, kelle elu unistuseks on äris edukaks saamine. Mida teha, kui on geniaalne idee, kuid ei oska sellega kellegi poole pöörduda? Sarjas näidatakse eluliste seikade kaudu, kuidas kümme noort äriettevõtet proovivad turumajandussituatsioonis end kehtestada ja ellu jääda. Saatejuht on Urmas Vaino.

Igas “Ajujahi” saates saavad võistkonnad konkreetsed ülesanded, mis on otseses kokkupuutes igapäevase äritegevusega: mõelge välja oma brändi nimi; müüge oma toode maha; leidke endale investor, kes toetab teie ettevõtmist saja euroga jne. Ülesannete sooritamist jälgib kaamera – vaataja näeb, kui raske on äris ellu jääda, millised emotsioonid tabavad proovijaid õnnestumistes-ebaõnnestumistes ja milliseid õppetunde jagab iga järgmine samm või katsumus.

Saatesarja keskmes on inimesed, kelle valikutele saavad vaatajad kaasa elada. Osalejatel käiakse kaameraga kodus külas, räägitakse nende vanaemade, õpetajate ja klassikaaslastega. Vaadatakse üle säästud, ja ühiselt uuritakse, mis võiks maailmas tegelikult läbi lüüa.

Ideid ja võistkondade toimetulekut ülesannetega hindab kuueliikmeline žürii: Andrei Korobeinik, Indrek Kasela, Heldur Meerits, Priit Alamäe, Mart Maasik ja Krõõt Kilvet. Ühelt poolt on nad eksperdid ja nõuandjad, kuid teisalt ka teravad kriitikud, kui ülesannet pole tõsiselt võetud – äris ju andeks ei anta. Žürii hääletab iga nädal ühe võistkonna saatest välja.

“Ajujaht” on ETV eetris reedeti kell 21.40.