1. Avaleht
  2. Toode
  3. Goodyear tutvustab Genfi autonäitusel uut tippklassi suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3
Goodyear tutvustab Genfi autonäitusel uut tippklassi suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear tutvustab Genfi autonäitusel uut tippklassi suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3

HiRes
HiRes

Goodyear esitleb tänavusel Genfi autonäitusel oma uusimat UHP-klassi suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3, mis tagab oluliselt lühema pidurdusteekonna nii kuival kui märjal teel.

Rehvi kulumiskindlus on paranenud tervelt 31 protsenti². Eagle’i tootesarja parimate katsetulemustega rehv on valitud mitme tipptasemel auto, sealhulgas uue Jaguar XFi standardvarustusse.

UHP segment on selgelt kasvamas – selle prognoositav aastane liitkasvumäär aastatel 2015 kuni 2020 ületab 3 protsenti³. Selles ajavahemikus prognoositakse turu kasvu rohkem kui 9 miljoni ühiku võrra³. See on tingitud peamiselt autopargi kasvust sõiduautoturu segmentides C, D ja E, kus autodele paigaldatakse üha sagedamini UHP-klassi rehvid.

Eagle F1 Asymmetric 3 on tulvil uuest tehnoloogiast. Rehvis on kasutusel Active Braking Technology, mis suurendab pidurdamisel kontaktpinda ja haarduvust, lühendades pidurdusteekonda. Rehvisegusse on lisatud vaiku, mis lisab Goodyeari uuele rehvile haarduvust, muutes pidurdamise kiiremaks ja parandades juhitavust. Täiustatud konstruktsioon parandab juhitavust nii üldiselt kui kurvides, suurendab kütusetõhusust ja vähendab rehvi kulumist.

Tire shot 225/45 R17 Low Resolution
Tire shot
225/45 R17
Low Resolution

Sõltumatu organisatsiooni DEKRA rehvitestis selgus, et rehvil Eagle F1 Asymmetric 3 on väga hea kulumiskindlus võrreldes teiste tippklassi rehvidega.  Goodyeari uus rehv ületas kolme põhikonkurendi keskmist läbisõitu lausa 11 500 lisakilomeetriga (31 protsendi võrra).

Goodyeari tellimusel läbi viidud TÜV SÜDi sõltumatu võrdluskatse tulemused näitavad, et Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pidurdusteekond märjal teekattel on kolme põhikonkurendi keskmisest 2,6 meetrit lühem, kuival teekattel 1,3 meetrit lühem ning juhitavus märjal teel on konkurentide keskmisest 4 protsenti parem. Tulemused näitavad veel  põhikonkurentide keskmisest 10,9 protsenti väiksemat veeretakistust. Goodyeari rehvi veeretakistus on katsetatud rehvimarkide hulgas paremuselt teine.

Eagle F1 Asymmetric 3 - Beauty shot 11_Original_76247

“Meil on väga hea meel, et sel rehvil läheb katsetel jätkuvalt hästi. Eriti rõõmustab meid hiljutine DEKRA katse, mis kinnitab, et uuel rehvil on parimad  läbisõidu näitajad. Meil on hea meel esitleda uut rehvi meie messiboksis tänavusel Genfi autonäitusel,” ütles Goodyeari Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tarberehvide turundusdirektori Alexis Bortoluzzi.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 on saadaval 41 mõõdus vahemikus 17 kuni 20 tolli, selle aasta märtsis täiendatakse mõõtude valikut.

Head Uudised GoodNews