Avaleht Majandus GOODNEWS KIIDAB KAMPAANIAT! JOO PAREM VETT! Rimis algas teavituskampaania „Joo parem vett“
GOODNEWS KIIDAB KAMPAANIAT! JOO PAREM VETT! Rimis algas teavituskampaania „Joo parem vett“
Majandus
0

GOODNEWS KIIDAB KAMPAANIAT! JOO PAREM VETT! Rimis algas teavituskampaania „Joo parem vett“

0

VesiRimi kauplustes algas kampaania „Joo parem vett“, mille eesmärk on teavitada inimesi sellest, et alkoholi müük on Eesti Vabariigis joobes isikutele keelatud.

„Rimi kauplused peavad väga tähtsaks Eesti Vabariigis kehtivat alkoholimüügi seadust ning selle järgimist,“ sõnas Rimi Eesti juht Anders Torell. „Kauplustel on tegelikult üsnagi suur võim suunata alkoholitarbimise tendentse ning anda oma panus, et alkohol ei oleks kättesaadav alaealistele ning purjus inimestele. Kõige rohkem õnnetusi juhtub joobes inimestega ja see on üks peamisi põhjuseid, miks iga kaupluse omanik peaks võtma alkoholi müüki puudutavaid seadusi väga tõsiselt.“

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi kinnitusel on kampaania alanud edukalt ja klientide poolt hästi vastu võetud. „Meie müüjad on seadusega hästi kurssi viidud ning alkoholi müügist keeldumisi on olnud juba päris palju. Kahjuks pole kõik keeldumised möödunud päris ilma konfliktide ja eksimusteta, sest enamus eestlasi pole kahjuks sellest seadusest teadlikud. Näiteks Tallinnas Aia tänava Rimis keeldutakse nädalavahetustel joobes inimestele alkoholi müümisest kümneid kordi. Aga me oleme järjepidevad ja loodame kogu hingest õnnestuda.“

„Teavituskampaaniat toetavad ka Rimi siseraadioklipid, kus näitlejad Henrik Kalmet, Evelin Võigemast ning laulja Tanja Mihhailova tuletatavad poekülastajatele meelde, et purjus inimene võib olla ohtlik nii teistele kui ka iseendale ja selle tõttu ei tohi joobes isikutele alkoholi juurde müüa,“ rääkis Katrin Bats.

„Rimi teenindajad kannavad rinnamärki „Joo parem vett“, mis tähendab, et Rimi müüja võib pakkuda purjus kliendile alkoholi ostmise asemel hoopis pudeli vett. Ühtlasi loodame, et siseraadioklipid ning rinnamärgid aitavad kaasa mõistvale suhtumisele, kui kassas tekib joobes kliendi tõttu viivitus. Suhtumine, kus järjekorras seisjad ütlevad teenindajale, et müü see pudel juba ära, on taunitav. Loodame, et „Joo parem vett“ kampaaniaga aitame liikuda tervislikuma mõtteviisiga Eesti poole,“ lisas Bats.

mm