Avaleht Majandus Karl Fazer on üks Balti riikide armastatumaid kaubamärke
Karl Fazer on üks Balti riikide armastatumaid kaubamärke
Majandus
0

Karl Fazer on üks Balti riikide armastatumaid kaubamärke

0

Balti riikides enim armastatud kaubamärkide TOP 50-s on Karl Fazer 36. kohal, seitsme koha võrra kõrgemal kui eelmisel aastal, selgus reklaamiagentuuri DDB Latvia poolt läbi viidud uuringust. Balti riikidest kõige kõrgema – 13. koha sai Karl Fazeri kaubamärk Eestis.

Parima tulemuse saavutas ettevõte Eestis ja see kinnitab, et Fazeri kaubamärgid on Eesti tarbijate hulgas armastatud. Karl Fazeri kaubamärk on kõrgel 13. kohal, Geisha – 20. kohal, Fazer – 31. kohal. Lätis on Karl Fazer maiustuste ja snäkkide kaubamärkide seas neljandal kohal, seljatades ka valdkonna kohaliku kuulsa kaubamärgi Selga.

DDB Läti viis tänavu juba üheksandat aastat järgest läbi Lätis armastatud kaubamärkide TOPi uuringut vastavalt rahvusvahelisele DDB Brand Capital metoodikale. Teist aastat järjest tehti seda kõiki Baltimaid hõlmavalt ning koostöös Gfk Custom Research Baltic’uga. Ühtekokku kaasati uuringusse 517 rahvusvahelist ja kohalikku kaubamärki. Sel aastal oli kõige armastatumaks kaubamärgiks kõikides Balti riikides Google, järgnesid teised tuntud rahvusvahelised ettevõtted nagu Skype, Facebook, Nokia.

mm