1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Kohviettevõtte Kafo käive kasvas aastaga 18%
Kohviettevõtte Kafo käive kasvas aastaga 18%

Kohviettevõtte Kafo käive kasvas aastaga 18%

Eesti ühe suurima spetsialiseerunud kohviettevõtte KAFO käive kasvas 2012. aastal 18 protsenti, ulatudes 5,4 miljoni euroni. Möödunud aastal märkimisväärselt ettevõtte arengusse investeerinud KAFO plaanib tänavu jätkata laienemist uute töötajate värbamisega.

“Tegime ühe aastaga mitu suurt hüpet. Kolisime kolm korda suurematele pindadele Tammsaare Ärikeskuses, kus avasime ka Šveitsi espressomasinate tootja JURA keskuse ja Lavazza koolitusklassi. Võtsime kasutusele uue nime KAFO ja viisime läbi põhjaliku brändimuutuse,” ütles KAFO juhatuse liige Silver Rits. “Laienemine tähendas palju erinevaid ümberkorraldusi, kuid rõõm on näha, et kliendid on uuendused hästi omaks võtnud.”

Kahekümne töötajaga ettevõte plaanib sel aastal värvata veel vähemalt kaheksa uut spetsialisti.

Kõige enam paisutasid eelmisel aastal ettevõtte käivet JURA espressomasinate ja Lavazza kohvi müük, mis kasvasid vastavalt 32% ja 30%.

“Nii era- kui kontorikliendid ei näe tulevikku enam nii mustades toonides kui varem ning taas ollakse valmis uuteks investeeringuteks. Suisa kolmekordseks kasvas kuuma šokolaadi müük, mis kinnitab, et kaubamärgi Monbana laienemine jaekettidesse on tarbijate poolt positiivselt vastu võetud,” lisas Silver Rits.

Eestis 16 aastat tegutsenud KAFO (endise nimega Infomelton OÜ) esindab Eestis Lavazza, JURA, David Rio, just t, Monbana jt (kuuma joogi) kaubamärke. KAFO südameasjaks on edendada kohvikultuuri ja -teadlikkust, et eestimaalased jooksid paremat kohvi.

Head Uudised GoodNews