1. Avaleht
  2. Toode
  3. LG laiendab uue strateegiaga kõrgklassi telerite turusegmenti
LG laiendab uue strateegiaga kõrgklassi telerite turusegmenti

LG laiendab uue strateegiaga kõrgklassi telerite turusegmenti

LG ULTRA HD TV UF9500 2Tehnoloogiaettevõte LG Electronics (LG) tutvustas eile Koreas oma uut 2015. aasta teleriseeriat, teatades samal ajal uuest Dual Premium strateegiast, mille eesmärgiks on keskenduda kõrgklassi telerite turu laiendamisele. Oma Dual Premium strateegia abil loodab LG kindlustada liidripositsiooni maailma kõrgklassi telerite turul oma OLED teleritega ning samal ajal suurendada kõrgklassi telerite turu segmenti, luues rohkem võimalusi oma uutele Prime UHD teleritele.

LG esitles uusi OLED telereid, sealhulgas nii nõgusaid kui ka lameekraaniga 55-, 65- ja 77-tolliseid mudeleid. Ettevõte tutvustas ka oma ABCD kontseptsiooni, et kinnistada LG OLED ekraanide tehnoloogilisi erisusi:

  • Vaatenurk (Angle ehk A): LG OLED telerite pildikvaliteet on sama hea iga nurga alt vaadates.
  • Mustad toonid ja värvid (Black ehk B ja Color ehk C): OLED telerid sisaldavad mitmeid tipptasemel ekraanitehnoloogiaid, sealhulgas patendeeritud WRGB OLED tehnoloogiat. See tagab teleripildi ideaalsed mustad toonid, erksad värvid ja lõputu kontrastisuhte.
  • Disain (D): LG Art Slim disainifilosoofia keskendub kõige õhema teleri loomisele, hoides samas üldise esteetilise välimuse lihtsa ja puhtana.

Parimate ekraanitehnoloogiate kombinatsiooniga LG OLED telerid võitsid jaanuaris CES tehnoloogiamessil parima teleritoote auhinna. Koos kõrgekvaliteedilise sisu saadavuse kasvuga ootab LG ka OLED telerite müügi kasvu. Seoses sellega plaanib LG laiendada oma Koreas müüdavate OLED telerite sarja viielt mudelilt kümnele, et pakkuda tarbijatele suuremat valikuvõimalust.

LG 4K OLED TV EG9600 1LG Prime UHD telerid, mis on järgmine samm Ultra HD teleritest, kasutavad ColorPrime tehnoloogiat, ULTRA Luminance eredust, 4K IPS paneeli ja Prime Mastering Engine mootorit, et pakkuda eriti kõrgklassilist kinosarnast elamust. LG ColorPrime tehnoloogia suurendab värvide hulka, mida ekraanil näidata saab, kasutades ära erinevaid LED fosfori värve ning luues suurema sügavusega reaalsema pildi. ULTRA Luminance tehnoloogia analüüsib järjest heledamaid ja tumedamaid näidatava sisu osi, et parandada pildi eredust ja resolutsiooni. 4K IPS paneeliga varustatud teler muudab pildi detailsemaks ka erinevate nurkade alt vaadates. Prime Mastering Engine optimeerib teleri seadeid, et tõsta pildikvaliteet kõrgklassi tasemele.

Lisaks on LG Prime UHD teleril eriti õhuke 8,5mm UltraSlim disainiga ekraan. Samal ajal kui konkureerivate telerite ekraanisügavus on aga   40-50mm vahel. LG integreeritud Auditorium Stand helisüsteemil on metalne viimistlus, mis sobib hästi teleri ekraani ümber oleva raamiga. Teleri alla paigutatav süsteem toetab tsentraliseeritud Harman/Kardon helisüsteemi, toimides helipeegeldajada.

LG uus webOS 2.0 nutiteleriplatvorm on uuendatud versioon ettevõtte menukast webOS kasutajakeskkonnast. webOS loodi algselt „telerit lihtsamaks muutmise“ kontseptsiooniga, et vastanduda üha keerulisemaks muutuvatele nutitelerisüsteemidele. Ennustatakse, et webOS süsteemiga nutitelerite müük ületab 2015. aasta teiseks pooleks ühe miljoni ühiku piiri.

LG alustab oma uute telerite müüki põhiturgudel märtsi lõpus.

Head Uudised GoodNews