Avaleht Majandus Maaeluminister Grüne Wochel: Saksa tarbijas huvi äratamiseks tuleb pidevalt tööd teha
Maaeluminister Grüne Wochel: Saksa tarbijas huvi äratamiseks tuleb pidevalt tööd teha

Maaeluminister Grüne Wochel: Saksa tarbijas huvi äratamiseks tuleb pidevalt tööd teha

Tarmo Tamm külastas täna maailma suurimat põllumajandus- ja toidumessi Grüne Woche, kus traditsiooniliselt on väljas lai valik Eesti tooteid.

„Eesti stend Grüne Wochel viib külastaja justkui jalutuskäigule läbi metsa, pakkudes mitmekülgse läbilõike Eesti toidust. See on kui aken meie toidumaailma, mis kutsub külastajaid lähemalt kiikama meie puhtaid maitseid ja maitsvaid tooteid,“ kommenteeris maaeluminister Tarmo Tamm Eesti stendi.

Minister Tamm lisas: „Meil tuleb pidevalt teha tööd selle nimel, et rohkem lõpptarbijatele suunatud tooteid leiaks tee Saksamaa turule ja Saksa tarbija hakkaks huvi tundma Eesti toodete vastu.“

Samuti toimub Grüne Wochel rahvusvahelise koostööprojekti „Baltic Sea Food“ tutvustamine. See on kümne Läänemere-äärse riigi koostööprojekt, mille eesmärk on arendada lühikesi tarneahelaid väiketootjate ja kauplejate ning toitlustajate vahel.

„Soovime projektiga anda panuse, et kohalikud tooted jõuaksid lihtsamini majutusettevõtete, kohvikute, hotellide ja restoranide menüüdesse ning oleksid külalistele nähtavamad,“ ütles ministeeriumi ekspordi- ja turuarendusebüroo juhataja Kadi Raudsepp.

„Projekti tutvustamiseks toimub 19. jaanuaril Eesti stendil kümne Läänemere piirkonna riigi ühine esitlus, mille raames tutvustakse Saksamaa pressile ja messikülastajatele meie piirkonnale omaseid maitseid, väiketootjate tooteid ja turismivõimalusi,“ ütles messil Eesti väljapanekut korraldava Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Roomet Sõrmus.

Grüne Woche toimub 18.–27. jaanuarini Berliinis.