1. Avaleht
  2. Majandus
  3. McDonald’s loob ligi 200 töökohta noortele
McDonald’s loob ligi 200 töökohta noortele

McDonald’s loob ligi 200 töökohta noortele

Foto: Tõnu Tunnel
Foto: Tõnu Tunnel

Baltikumi juhtiv restoranikett McDonald’s käivitab ulatusliku kampaania, mille käigus luuakse peamiselt suvehooajaks pea 200 töökohta noortele. Statistikaameti andmetel oli Eestis 2013. aasta neljandas kvartalis tööta üle 12 000 noore, mis moodustab viiendiku kõigist töötutest.

Noortele suunatud atraktiivse kampaania eesmärk on vähendada aktiivsel suveperioodil tööpuudust noorte seas ning anda noortele perspektiivne töökogemus ühes maailma suurimas ettevõttes. McDonald’s loob töökohad ennekõike just suvekuudeks, mil paljud noored vajavad või soovivad õpingutest vabal ajal töötada.

McDonald’s tööjõuotsingu kampaania „Öökull, lõoke või lõokull?“ kutsub noori üles kandideerima töökohale, valides ise, kui suure koormusega nad soovivad töötada, ning lähtudes nende isiklikest tööaja eelistustest: tööotsija on lõoke, kui eelistab töötada päeva esimeses pooles, ning öökull, kui tööind on suurim õhtutel ja öötundidel. Noorte kandidaatide puhul ei ole eelnev töökogemus kohustuslik, McDonald’s väärtustab pigem kandidaadi vastutustunnet, korrektsust ning kõrgtasemelisele teeninduskultuurile suunatud hoiakut.

„Enamus McDonald’s tipptöötajatest ja kõik tänased restoranijuhatajad on alustanud noorena teenindaja ametikohalt. Seetõttu olen enam kui kindel, et nende 200 noore seas, kes suvel McDonald’s meeskonnaga liituvad, on niimõnigi tulevane vahetusevanem või restoranijuhataja. Tööle tulijad saavad võimaluse luua endale sobiv töögraafik, et jääks aega ka suve nautimiseks, lisaks läbivad nad põhjaliku koolitusprogrammi. Noori ootab konkurentsivõimeline töötasu ja sotsiaalsed garantiid, motivatsioonipakett ning McPassport, mis võimaldab töötada McDonald’s restoranides 29 Euroopa riigis,“ sõnas Tomasz Nawrocki, McDonald’s restoraniketi tegevdirektor Baltikumis.

Eesti Töötukassa teenusejuht Maiken Sõrg ütles, et Töötukassal on McDonald’s restoraniketiga ka varasem koostöökogemus. „McDonald’s on noorte jaoks hea võimalus esimese töökogemuse saamiseks, pandlik tööaeg ja –tingimused lubavad töötada ka kooli kõrvalt või teha hooajatööd suvevaheajal,“ sõnas ta.

Värbamiskampaania “Öökull, lõoke või lõokull?” käigus kannavad McDonald’s töötajad T-särke nende tööajaeelistusele vastavate lindude – lõokese või öökulli – kujutisega. Tööle kandideerimiseks on kaks moodust – võib täita avalduse ühes McDonald’s restoranidest Tallinnas, Tartus, Narvas või Pärnus või külastada veebilehte http://www.mcdonalds.ee/liitumeiega.

McDonald’s Eesti restoranides töötab täna ligi 550 töötajat erinevatest vanusegruppidest – keskmine restoranitöötaja on 23-aastane, restoranijuhataja 28-aastane ja kontoritöötaja 38-aastane.

Head Uudised GoodNews