Avaleht Majandus McDonald´s mängurakendus teeb friikartulipakendist virtuaalse jalgpalliväljaku
McDonald´s mängurakendus teeb friikartulipakendist virtuaalse jalgpalliväljaku
Majandus
0

McDonald´s mängurakendus teeb friikartulipakendist virtuaalse jalgpalliväljaku

0

GOL! app imageMcDonald’s töötas FIFA jalgpalli MM-i puhul välja erilise rikastatud reaalsuse mängurakenduse GOL!, mis muudab uued friikartulite pakendid 3D jalgpalliväljakuks.

GOL! rakenduse rikastatud reaalsuse (augmented reality) tehnoloogia võimaldab mängijal põrgatada digitaalset jalgpalli ka teda ümbritsevate reaalsete objektide vahel, mis kuvatakse ekraanile telefonikaamera vahendusel.

Veebilehel www.mcdonalds.ee/gol on saadaval spetsiaalne rakendus, millega on võimalik skaneerida spetsiaalselt FIFA jalgpalli MM-iks disainitud kujundustega friikartulite pakendit ning mängida ühe MM-il osaleva võistkonnana põnevat virtuaalset jalkamängu.

Pärast friikartulipakendi skaneerimist tekib telefoniekraanilt kuvatavale lauale jalgpalliväljak. Rakendus loob 3D geomeetrilise pildi telefoni kaamera kaadrisse jäävatest objektidest. Iga mängija kogemus on seega täiesti unikaalne sõltuvalt sellest, millised objektid teda mängimise ajal ümbritsevad.

Mäng toimub eri tasanditel alates algajast kuni professionaalini välja. Viimasel tasemel on võimalik disainida täiesti oma väljak. Igat lööki, skoori ja võidetud märki saab mängija jagada oma sõpradega sotsiaalmeedia vahendusel. Tutvu rakenduse tutvustusega siin:

McDonald´s on toetab jalgpalli nii globaalsel kui kohalikul tasandil üle 25 aasta ning on alates 1994. aastast FIFA meistrivõistluste ametlik sponsor ja restoran. Tänavu tähistab McDonald’s meistrivõistlusi ulatusliku kampaaniaga, mille raames on vaid MM-i ajal müügil eriline Grand Big Mac burger 9. juulil saavad kõik kaasa elada McDonald’s staarisaatja kampaania võitjale, 6-aastasele eestlasele Lukas Elole, kes saadab poolfinaalmatši eel staadionile ühe jalgpallistaari. Staarisaatja kampaania raames lööb 2014. aasta jalgpalli MM-il kaasa ühtekokku 1408 last 70 riigist.

„McDonald’s restoraniketil on juba 20 aastat olnud au võtta osa FIFA maailma­meistri­võistlustest. Eesti McDonald’s meeskond, mina ja meie restorani külastajad oleme suured jalgpallifännid ning kutsume kõiki ülemaailmsetes jalgpallipidustustes kaasa lööma,“ ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Tomasz Nawrocki.

mm