1. Avaleht
  2. Majandus
  3. McDonald´s pakub FIFA jalgpalli MM-i puhul eriburgerit ja jalkarakendust
McDonald´s pakub FIFA jalgpalli MM-i puhul eriburgerit ja jalkarakendust

McDonald´s pakub FIFA jalgpalli MM-i puhul eriburgerit ja jalkarakendust

McDonald's_FIFA_2014McDonald´s, mis on juba 20 aastat FIFA jalgpalli meistrivõistluste ametlik restoran, tähistab meistrivõistlusi ulatusliku kampaaniaga, mille raames on vaid MM-i ajal müügil eriline Grand Big Mac burger ning saadaval rikastatud reaalsuse mängurakendus GOL!. 9. juulil saavad kõik kaasa elada McDonald’s staarisaatja kampaania võitjale, 6-aastasele eestlasele Lukas Elole, kes saadab poolfinaalmatši eel staadionile ühe jalgpallistaari.

„McDonald’s restoraniketil on juba 20 aastat olnud au võtta osa FIFA maailma­meistri­võistlustest. Eesti McDonald’s meeskond, mina ja meie restorani külastajad oleme suured jalgpallifännid ning kutsume kõiki ülemaailmsetes jalgpallipidustustes kaasa lööma,“ ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Tomasz Nawrocki.

FWC14_CL_LDC_PRI_L_FLATMcDonald’s lisas FIFA jalgpalli MM-i puhul menüüvalikusse rikkaliku maitsega Grand Big Mac burgeri, mis on Eesti restoranides saadaval kuni MM-i lõpuni, 13. juulini. Tänavuse MM-i raames andis McDonald’s esimest korda ajaloos oma friikartulikarbile ka uued jalgpalliteemalised kujundused, mille disainisid 12 kuulsat kunstnikku eri riikidest.

MCDonald's_GOL_2014McDonald’s töötas MM-i puhul välja ka erilise augmenteeritud ehk rikastatud reaalsuse mängurakenduse GOL!, mille unikaalne tehnoloogiline lahendus võimaldab muuta McDonald’s uued friikartulite pakendid jalgpalliväljakuks. Veebilehel on saadaval spetsiaalne rakendus, millega on võimalik skaneerida friikartulite pakendit ning mängida ühe MM-il osaleva võistkonnana põnevat virtuaalset jalkamängu. Friikartulid on peaosalised ka Fry Futbol kampaanias, mis lavastab iga MM-päeva tipphetked friikartulite abil. Fry Futbol videoid saab näha McDonald’s Facebook lehel.

9. juulil saavad kõik eestlased elada kaasa lisaks jalgpallimeeskondadele ka 6-aastasele Eesti poisile Lukas Elole, kes on üks kahekümne kahest lapsest, kes saadavad enne poolfinaalmängu jalgpallistaarid staadionile. Lukas võitis McDonald’s staarisaatja programmi Eestis, mistõttu McDonald’s saadab tema ja tema isa jalgpalli MM-i vaatama ja seal staarisaatjana osalema. Staarisaatja kampaania raames lööb 2014. aasta jalgpalli MM-il kaasa ühtekokku 1408 last 70 riigist.

McDonald´s on toetanud jalgpalli nii globaalsel kui kohalikul tasandil üle 25 aasta ning on alates 1994. aastast FIFA meistrivõistluste ametlik sponsor ja restoran.

Head Uudised GoodNews