Avaleht Majandus Rannarootsi uuendas brändi nägu
Rannarootsi uuendas brändi nägu
Majandus
0

Rannarootsi uuendas brändi nägu

0

Õllesõbra grill liha 400 g 3DAlates kevadest kannavad Rannarootsi tooted uuendatud logo.

Rannarootsi Lihatööstuse tegevjuhi Indrek Puskari sõnul oli brändi logo uuendamine järjekordne samm, et muuta ettevõtte tegevus kliendile selgemaks ja läbipaistvamaks. „Jaanuari algul muutsime ettevõtte juriidilise nime samaks meie põhibrändiga, logo tarbijale silmapaistvamaks muutmine oli järgmine loogiline samm. Konkurents lihatööstuste vahel on tihe ning tarbijateni jõudmiseks on oluline nii toodete kõrge kvaliteet kui ka väga hea märgatavus poelettidel,“ selgitas Puskar.

Tegevjuhi sõnul on tootearendus Rannarootsi jaoks prioriteet. „Igal aastal toome müügilettidele toidulaua rikastamiseks uusi lihatooteid, mis lähtuvad ühtpidi traditsioonilistest maitse-eelistustest ning teisalt pakuvad uusi maitseelamusi. Ka sel kevadel on oodata mitmeid uudistooteid. Samas on meie tootevalikus olevate lihatoodete maitse- ja kvaliteediomaduste parendamine ettevõtte igapäevane tegevus.“ Puskar lisas, et märtsi keskel uuenes Rannarootsi senine viinerite sari, aprillist jõuavad poelettidele uued Doktori tehislike e-ainete vabad viinerid, sardellid ja keeduvorst.

Tzatziki toorvorstikesed 450 g 3DUut logo hakkavad kõigepealt kandma just suvised grillitooted, viinerid-sardellid. Suvel uuenevad järk-järgult kogu Rannarootsi sortimendi pakendid. Kokku on Rannarootsi tooteportfellis enam kui 200 lihatoodet.

AS Rannarootsi Lihatööstus on üks Eesti juhtivatest lihatööstustest. Ettevõttes töötab 157 oma ala parimat spetsialisti. Rannarootsi Lihatööstus kuulub Eesti kapitalil põhinevasse toiduainete tootmise ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp, kuhu kuuluvad ka AS Maag Piimatööstus ja AS Maag Konservitööstus.

mm