Avaleht Majandus Regus: Isesõitva auto kontseptsioon muudab oluliselt sõitude ajal töötamist
Regus: Isesõitva auto kontseptsioon muudab oluliselt sõitude ajal töötamist

Regus: Isesõitva auto kontseptsioon muudab oluliselt sõitude ajal töötamist

Regus_Rinspeed (1)Uus isesõitva auto kontseptsioon muudab auto täielikult võrgustunud kontori- ja koosolekuruumiks – paindlike tööruumide lahendusi pakkuv firma Regus plaanib veel üht tööpaigarevolutsiooni, mis muudab tundmatuseni seda, kuidas inimesed töötavad, kohtuvad ja reisivad. Autosõidust saab professionaalidele aeg, kui nad tegelevad oma äriga, see pole enam lihtsalt tühi aeg kodust ja töölt eemal.

Paindlike tööruumilahenduste pakkuja Regus arendab koostöös Rinspeediga ideeautot XchangE, mida demonstreeritakse märtsis Genfi autonäitusel. See kontseptsioon toetab Reguse enda püüdlust aidata inimestel sõidu ajal tööd teha, seostudes ka kasvava Regus Express võrgustikuga Euroopa kiirteede ääres. Võimalus töötada mõnes kolmandas kohas (st. mitte kontoris ega kodus) võib tähendada tööd nii autos kui ka transpordisõlmedes.

Auto kontseptsioon

Regus_Rinspeed (2)XChangE on elektriline sedaan, mis on disainitud töötamiseks, kohtumiseks või lõõgastumiseks.

Selle istmed sarnanevad suuremate lennufirmade äriklassi istmetega ning esiistmeid saab pöörata seljaga sõidusuunda, luues neljale inimesele liikuva töö- ja koosolekuruumi. Arvuti kaudu juhtimise tehnoloogia, milletaolist kasutatakse ka moodsates reaktiivlennukites, võimaldab liigutada rooli armatuurlaua keskele, et ta esiistmetele ette ei jääks .

Autosõidu ajal saavad reisijad töötada, suhelda või lõõgastuda, nende kasutada on internet, filmid, mängud ja muusika. Nad pääsevad ligi oma tööks vajalikele andmetele, nad võivad näidata teistele reisijatele sülearvuti kaudu esitlusi või sõlmida mugavas privaatses keskkonnas tehinguid. Tulemuseks on mugav ja konfidentsiaalne ruum, mis muudab lennujaama sõites ummikutes veedetud minutid tootlikuks kontoriajaks.

Samal ajal juhivad sensorisüsteemid ja arvutid auto ohutult ja sujuvalt sihtkohta.

Töö segab eraelu järjest vähem

Regus_Rinspeed(3)“Regus on juba pikka aega arendanud töötamise tulevikku. Nüüd muudab see innovatiivne auto raisatud aja tootlikuks ajaks. Tänu Regusele töötavad inimesed juba praegu sõitude ajal, kuid nüüd hõlmab XchangE nii auto enda kui ka maantee Reguse kolmandate tööpaikade võrgustikku. Konsultant või müügiesindaja suudab iga päev teha 7-8 tundi produktiivset tööd, kui ta kasutab juhita autot, Reguse keskusi kiirteede ääres ning meie ärikeskuste võrgustikku. See on veel üks näide Reguse pühendumusest tööpaikade revolutsiooni juhtimisele,” kommenteeris Andre Sharpe, kes on Reguse ülemaailmne toote- ja äriarendusdirektor.

Lisaks sellele, et isesõitev auto laseb inimestel sõidu ajal asju ajada, pakub see professionaalidele ka paindlikumaid töögraafikuid. Kui äri saab tehtud kõige sobivamal ajal ning kus iganes, on vähem vajadust koju tööd kaasa võtta või pereelust eemale jääda.

Mida inimesed teeksid, kui neil oleks rohkem aega?

Juba praegu näevad need firmad, mis pakuvad paindlikuma töö võimalust, sellest selget kasu. Reguse uuringus, kus küsitleti üle 20 000 inimese kogu maailmas, vastas 75% äriga tegelejatest, et paindlik töö suurendab tootlikkust. Peaaegu pool firmajuhtidest (48%) töötab nüüd vähemalt ühe töönädala oma peakontorist eemal. Nad võivad oma andmetele ja kontaktidele pääseda ligi igalt poolt, aga neil on siiski vaja kohti, kus mõelda, printida ja kohtuda kolleegidega.

Uuring näitas ka, et 77% juhtide väitel suurendab paindlik töö vastutustunnet ja parandab ajakasutust. 74% ütles, et see soodustab loomingulisust, ja 65% arvates kiirendab see otsustamist.

Regus küsis juhtidelt hiljuti ka seda, mida nad oma ajaga teeksid, kui nende töölesõidu aeg väheneks:

  • 75% veedaks rohkem aega oma partneri ja perekonnaga;
  • 54% töötaks kauem;
  • 55% veedaks rohkem aega sõpradega.

XchangE kontseptsioon täiendab teisi Reguse uuendusi, mis aitavad inimestel paindlikumalt töötada. Regus Express strateegia on juba toonud möödaminnes külastatavad äri- ja tööruumid teedevõrgule ja teistesse transpordisõlmedesse, sealhulgas raudteejaamadesse, kiirteeäärsetesse teenindusjaamadesse ning pilootprojektina koostöös Shelliga ka bensiinijaamadesse kogu Berliinis.

“Autonoomsed autod ei kohusta juhte enam teed vaatama, niisiis on võimalik nende aega mõttekamalt ära kasutada. Reguse kogemus inimeste töö tootlikkuse ja paindlikkuse tõstmisel tähendab, et nad on selle uue kontseptsiooni arendamisel täiuslikuks partneriks,” lisas Rinspeed Inc asutaja ja juht Frank M. Rinderknecht.