1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Soovituste TOP 5 ettevõtte kommunikatsiooni korrastamiseks Alcatel-Lucent OpenTouch´iga
Soovituste TOP 5 ettevõtte kommunikatsiooni korrastamiseks Alcatel-Lucent OpenTouch´iga

Soovituste TOP 5 ettevõtte kommunikatsiooni korrastamiseks Alcatel-Lucent OpenTouch´iga

Adventus OpenTouchHetkel, kui teabevoog kasvab meeletu kiirusega, Teie ettevõttes jäävad iga päev tegemata või vastamata mitmed tähtsad telefonikõned, e-kirjad, siis ettevõttesisesed ja välissuhted ei ole mitte ainult hinnang valdava korra kohta, vaid ka suhete kohta kliendiga. Ei ole  rõõmustav tendents, et suurim osa ettevõtteid oma klientidele vastavad hilinenult – siis, kui Teie konkurendid on jõudnud ette ja juba vastanud. Tulemus: kaotatud kliendid, tööaeg on kasutatud ebaproduktiivselt ning Teie ettevõtte professionaalsuses kõhklema jäänud partnerid. Kuidas seda muuta ja leida lahendus ettevõtte sidevõrgustiku parendamiseks?

Õhutage töötajate suhtlust

Paljud ettevõtted veel ei ole jõudnud mõelda nii kaugele, et koos sidevahendite arenenguga laienevad ka töötajate suhtlusvõimalused ja seda saaks tõhusalt kasutada ettevõtte heaks. Kuidas? Integreerides ühendatud kommunikatsioonisüsteemi nutitelefonis või tahvelarvutis, kasutades OpenTouch aplikatsiooni ning Teie töötaja on kiiresti ja kergelt kättesaadav ka siis, kui ta on teel ühelt kohtumiselt teisele, komandeeringul või konverentsil. Ettevõttesisesed toimingud ei peatu kogu päeva kestel ja Teie kliendid saavad nendele olulist informatsiooni.

Moodustage tõhus kommunikatsioonikaart

On tõestatud, et operatiivsed vastused on üks aspektidest, mis aitavad luua kaks korda rohkem tehinguid. OpenTouch on ühendatud süsteem, mis juhendab kliendikeskust erinevate küsimuste lahendamisel. Süsteem töötab kui kommunikatsioonikaart – sekretär saab täpse info, milline spetsialist on online  ja saab anda viivitamatult vastuse. Ka kliendile on  hõlpsam kasutada ühte kontakt-elektronposti või telefoninumbrit, mitte paljusid ja saada ühenduse, tänu infokeskusele, täpselt temale vajaliku spetsialistiga – see säästab ettevõtte aega ja on professionaalne.

Kindlustage produktiivne ja kiire töö meeskonnas

Üks tänapäeva parimatest lahendustest, mis hoiab kokku aega ja optimeerib rahalisi ressursse, on konverentskõned ja videokonverentsid. Kasutades OpenTouch, pareneb  ettevõttesisene kommunikatsioon, sest töötajad näevad infot, milline kolleeg on vaba ja seega ei ole vaja kulutada aega otsimiseks, kes kolleegidest võiks pakkuda abi kliendile konkreetses küsimuses. Suhtlemiseks OpenTouch erinevalt sotsiaalsetest võrgustikkudest (Skype, Google Hangouts), kindlustab ettevõtte kontrollitud ja turvalised vestluse, hääle, videokõned ja/või dokumentide ühiskasutuse. Seepärast, et üha rohkem otsuseid tehakse meeskonnas, mis omakorda tagab parimaid tulemusi, on soovitav organiseerida webinare (multimeedia veebikonverentse), mis võimaldavad lihtaslt ja kiiresti teavitada töötajaid või kliente uudistest.

Kasutage ühendatud kommunikatsioonikanalit

Hajutatud sidesüsteemid muudavad keeruliseks paljude ettevõtete nii ettevõttesisese kui ka väliskommunikatsiooni, näiteks eksinud e-post või klientidele vastamata jäänud telefonikõned. Sellisel juhul, et vältida probleeme suhtlemises  klientidega, on soovitatav integreerida kõik olemasolevad sidekanalid ühte, milles OpenTouch platvormiga saate ülevaate sissetulevatest ning väljaminevatest kõnedest, e-postidest, määrata konkreetse ajavahemiku vastustele ja olete alati teavitatud sellest, kuidas töötab Teie infokeskus.

Segmenteerige vastutus igale spetsialistile

Segmenteerige oma töötajad pädevuse järgi suhtlemiseks klientidega ja te parendate tohutult kasutusel olevat süsteemi ja säästate ka töötajate aega. Ühendatud OpenTouch süsteemi raames on iga kasutaja kindlustatud optimaalsema sidevahendiga (või  komplektiga), näiteks ühele on sobivamaks (või odavamaks) variandiks on tavatelefon, teisele ainult aplikatsioon arvutis, kellelegi kolmandale nii telefon kui ka aplikatsioon arvutis ja aplikatsioon nutitelefonis. Vajaduste muutumise korral saate lihtsalt ja kiiresti kasutajale võimaldada teise või täiendava sidevahendi ning ta saab edasi tegutseda operatiivselt.

Alcatel-Lucent OpenTouch on kommunikatsioonisüsteem, mida on võimalik lihtsalt paigaldada iga ettevõtte IT sidevõrgustikku. Platvorm võimaldab moodsa kommunikatsioonilahenduse ettevõttes, mis ühendab sidevahendeid, inimesi, toiminguid ja on  kulusid optimeeriv lahendus.

Kontakteeruge Adventus Solutions ekspertidega oma ettevõtte tegevuse parendamiseks!

Head Uudised GoodNews