1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Suve lõpuks saab iseteeninduskassasid kasutada igas teises Maxima kaupluses
Suve lõpuks saab iseteeninduskassasid kasutada igas teises Maxima kaupluses

Suve lõpuks saab iseteeninduskassasid kasutada igas teises Maxima kaupluses

Tartu Võru tn
Iseteeninduskassad Tartus, Sõbrakeskuses asuvas supermarketis Maxima XX
Foto: Maxima Eesti

Jaekaubanduskett Maxima jätkab tänavu oma kauplustesse iseteeninduskassade paigaldamisega ning suve lõpuks on selle kaasaaegse ja mugava makseviisi kasutamine võimalik igas teises Maxima kaupluses.

“Eesti elanikud on iseteeninduskassad väga hästi vastu võtnud. Kauplustes, kus sellist makseviisi pakume, eelistavad ise oma ostude eest tasuda keskmiselt veerand ostjatest,” ütles Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas. “Mõnedes kauplustes sooritatakse iseteeninduskassas koguni pool kõikidest ostudest.”

Maxima Eesti peadirektori sõnul on kauplustekett tänaseks varustanud iseteeninduskassadega 21 poodi, mille hulgas on nii suuremaid hüper- ja supermarketeid kui ka kodulähedasi poode üle Eesti.

“Nii kasutusstatistika kui ka klientide tagasiside kinnitab, et üha suurema arvu klientide silmis on võimalus ostude eest ise tasuda muutunud iseenesestmõistetavaks,” märkis Vygintas Šapokas. “Iseteeninduskassad aitavad lisaks kliendi kasutusmugavuse tõstmisele märgatavalt ka kaupluste igapäevatööd efektiivsemalt korraldada, kuna saame seeläbi suunata rohkem töötajaid müügisaali.”

Marko Põder
Marko Põder
Foto: Maxima Eesti

Alanud aastal paigaldatakse iseteeninduskassad kümnesse Maxima kauplusesse Tallinnas, Sauel, Keilas, Märjamaa, Põltsamaal, Võrus ja Valgas. Kokku on aasta lõpuks iseteeninduskassadega varustatud 31 Maxima poodi.

“Meie iseteeninduskassad eristuvad Eesti jaeturul seeläbi, et neid on võimalik kasutada kõikidel klientidel ehk ka ilma kliendikaardita ning samuti saab ostude eest tasuda pangakaardi kõrval sularahas,” lausus Maxima Eesti operatsioonide juht Marko Põder.

Maxima Eesti operatsioonide juhi hinnangul võib iseteeninduskassade populaarsuse tõusu prognoosida ka lähiaastateks, samas on tegu ostjatele pakutava lisavõimalusega ning kindlasti jäävad alles ka traditsioonilised kassad.

“Üheltpoolt võib kindlusega väita, et Eesti ostja on tehnoloogilistele uuendustele väga avatud ja hindab nii iseteeninduskassasid kui ka näiteks toidukaupade e-poest ostmise võimalust. Teisalt on märkimisväärne osa tarbijaid, kelle eelistus langeb ka edaspidi traditsioonilisele ostuviisile,” lisas Põder.

Maxima jaeketis on 2017. aasta alguse seisuga paigaldatud 21 kauplusesse kokku 117 iseteeninduskassat, tänavu lisandub neile kümme kauplust 44 kassaga.

Head Uudised GoodNews