Avaleht Toode Toiduliit kutsub kampaaniaga kodumaist toodangut ostma
Toiduliit kutsub kampaaniaga kodumaist toodangut ostma

Toiduliit kutsub kampaaniaga kodumaist toodangut ostma

Toiduliit kutsub kampaaniaga kodumaist toodangut ostmaVeebruari jooksul on nii linnatänavatel kui ka kauplustes väljas sini-must-valge lipumotiiviga plakatid, millega toiduliit kutsub eestimaalasi märkama ja eelistama kohalike toidutööstuste toodangut.

„Kogu Eesti rahvas on veebruarikuus riigi aastapäeva ootuses, mistõttu ajastasime ka oma kampaania just selliselt, et kampaania sini-must-valged plakatid lisaksid pisut pidulikku meeleolu meie tarbijate igapäevakeskkonda – tänavatele ja poodidesse,“ rääkis Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp.

Toiduliidu juhataja sõnul on tegemist viienda aastaga, kui Eesti toidutööstusi koondav ühing korraldab kampaaniat „Märka lipu märki!“. 2009. aastal esmakordselt käivitunud kampaania keskmes on toiduliidu väljatöötatud lipumärk, mis on eestimaalaste seas aastate jooksul üha enam tuntust kogunud.

„Mullu sügisel läbi viidud uuring näitas, et 67 protsenti tarbijatest teab ja märkab lipumärki. Meie märgise tuntus on möödunud aastaga taas viie protsendi võrra kasvanud, mis näitab, et tarbija otsib ja saab märgisest abi usaldusväärse kodumaise toidukauba leidmisel,“ rõõmustas Potisepp. „Lipumärk on tarbijale tohutus kaubavalikus justkui väike spikker, mis aitab leida poelettidelt hõlpsamini kodumaist toodangut,“ lisas ta.

Eesti tootjate poolt kodumaise tarbijate maitse-eelistusi arvestades valmistatud tooted kannavad lipumärki pakendil, lisaks tähistab eestimaist toodangut ka sini-must-valge märgiga hinnasilt.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt enam kui 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik ETK kauplused, Prismad, Selverid, Tallinna ja Tartu Kaubamaja toiduosakonnad, Rimid, Solaris ja Comarketid , Stockmann ja Statoilid.

VAATA VIDEOT!