1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Vaata, milliste riikidega võistlevad Eesti agentuurid mainekal reklaamifestivalil
Vaata, milliste riikidega võistlevad Eesti agentuurid mainekal reklaamifestivalil

Vaata, milliste riikidega võistlevad Eesti agentuurid mainekal reklaamifestivalil

Awards_GPTänavu juba 22. korda Sloveenias toimuvale reklaamifestivalile Golden Drum saadeti kokku 1208 võistlustööd 25-st riigist. Eesti osaleb konkursil seitsme loovlahendusega.

13.-16. oktoobril peetavale festivalile on valitud selle aasta parimad reklaami-, meedia- ja PR-agentuuride ning tele- ja produktsioonifirmade loovlahendused Kesk-, Ida- ja Lõuna-Euroopast ning Lähis-Idast. Esmakordselt osalevad oma töödega võistlusel Gruusia ja Armeenia ning kõige aktiivsemat osavõttu näitasid sel aastal üles Türgi agentuurid, kes osalevad võistlusel 280 tööga.

Golden Drumi tänavuseks teemaks on “Muutused, vabanemine ja loominguline kultuur”. Sloveenias Portoroži linnas toimuva festivali žüriis hindavad võistlustöid enam kui 20 maailma tippagentuuri asutaja ja juhi, kes on kokku võitnud üle 120 Cannes Lions’i, 80 Eurobesti ja teiste mainekate reklaamifestivalide auhinna.

Neli päeva kestvat reklaamifestivali Golden Drum peetakse Euroopa suurimaks ja ülevaatlikumaks valdkonna ürituseks, kus lisaks võistlusele toimub ka mitmeid ettekandeid ja töötubasid.

Esimene Golden Drum toimus 1994. aastal ning tänaseks on festival kasvanud Euroopa üheks olulisemaks reklaamisündmuseks, mis on aastate jooksul kokku toonud üle 30 000 eksperdi üle kogu maailma.

Golden_Drum_osalejad

Head Uudised GoodNews