Avaleht Majandus VIIS VÄÄRT PÄEVA! Tulekul on “Tallinn Marketing Week”
VIIS VÄÄRT PÄEVA! Tulekul on “Tallinn Marketing Week”

VIIS VÄÄRT PÄEVA! Tulekul on “Tallinn Marketing Week”

PrintSelleks, et tõsta Eesti ettevõtjate, ametnike ja kolmanda sektori teadmisi ja oskusi kaupade ja teenuste parema müügi ja turundamise osas, otsustas Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldada tänavu 18.-22. mail esmakordselt Eestis ambitsioonika turundusnädala, kus viie päeva jooksul saavad inimesed osaleda kümnel erineval rahvusvahelisel turundusteemalisel seminaril. Seminaride hinnad algavad 59 eurost ja puudutavad kõiki olulisi trende tänapäeva turundusmaailmas.

„Vastukaaluks mitmetele uuringutele, mis seostavad Eesti ettevõtete tagasihoidlikku läbilöömist rahvusvahelises konkurentsis piiratud müügi- ja turundusalaste teadmistega, otsustasime seni kuluka ja elitaarsena käsitletud rahvusvahelise turundusnõu muuta kättesaadavaks ka keskmistele ja väikestele ettevõtetele, samuti avalikule sektorile. Selleks toome turule uudse ja senisest palju soodsama seminaride sarja – Tallinn Marketing Week,“ lausus ürituse peakorraldaja Anu-Mall Naarits Marketingi

Instituudist. „Tallinn Marketing Week seminaride hinnad algavad 59st eurost ning peaksid olema taskukohased ka kõigile mitteproffidele, kes soovivad end turunduse trendide ja tõdedega kurssi viia. Igaüks saab valida endale sobiva paaritunnise seminari ega pea maksma terve päeva või kahe eest, nagu tavalistel konverentsidel.”

Lubatakse sadu uusi ja praktilisi turundusideid

Tallinki laevadel läbiviidava Tallinn Marketing Weeki seminarides osalevad nii rahvusvahelised kui kodumaised esinejad. Igal seminaril on 3-5 esinejat ning networking-workshop. Ürituse korraldajad lubavad kogu nädala jooksul koguda sadu praktikas rakendatavaid turundusideid ning neid osalejatega jagada. Eestisse tulevad näiteks Austraaliast pärit Kristina Dryža, kes on futurist ja trendide ennustaja, Tšehhist Scott Neumann IBM-i Kesk- ja Ida- Euroopa turunduse ja kommunikatsiooni direktor, Itaaliast Andra Boetti, Fortumo äriarenduse direktor, digitaalsetes kanalites turundamisest kõnelevad Soomest pärit Joonas Virtanen, kes on Rovio, Angry Birds

Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht, Anssi Suominen, kes on Coalition Rewardsi Põhjamaade ja Baltikumi äriarenduse asepresident. Brand journalismist räägivad Maria Rajakallio sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse äri konsultant ja SoMe Studio juht ja mobiiliturundusest Artem Danilliants Lumolinki juht. Lisaks jagatakse kogemusi ka sellistel moeteemadel nagu sisuturundus, mobiiliturundus, sotsiaalturundus, ökoturundus ja järgmise põlvkonna turundus.

Turundusseminarid toimuvad Tallinki Rootsi laevade Victoria I ja Romantika konverentsikeskustes ajal, mil laevad seisavad sadamas.

Seminarid toimuvad eesti ja inglise keeles. Lisainfot Tallinn Marketing Week kohta leiab Marketingi Instituudi kodulehelt www.mi.ee