1. Avaleht
  2. Hea Eesti asi
  3. 19 Prototroni meeskonda käivitasid raha kaasamise kampaaniad
19 Prototroni meeskonda käivitasid raha kaasamise kampaaniad

19 Prototroni meeskonda käivitasid raha kaasamise kampaaniad

Nutikate ideede rahastu Prototron tänavusest kevadvoorust käivitas raha kaasamise kampaania ühisrahastusplatvormil Prototron & Fundwise kokku 19 meeskonda.

Toetada saab näiteks maasikaid korjavate robotkäte loomist hooajalise tööjõupuuduse lahendamiseks põldudel, rahvusvahelist muusika voogesituse platvormi Fairmus või isemajandavat kuppelkeskkonda Freedome.

“Selles voorus oleme meeskondadele rohkem toetust pakkunud selles osas, kuidas oma ideid paremini müüa. Raha kaasamise kampaaniad sel platvormil on väga hea algus turundusteadmiste ja ka tagasiside kogumiseks potentsiaalsetelt klientidelt. Meeskonnad õpivad ise oma kampaaniat turundama ja kui neil see õnnestub, on järgmine samm investoritele jutule minna,“ ütles Prototroni tegevjuht Jana Budkovskaja.

„Meil on hea meel, et igal aastal on Prototroni meeskonnad suutnud näidata üha paremaid tulemusi, mille tipuks on seni olnud 2020. aasta sügisvoor, kui 18 meeskonnast 12 olid edukad ja suutsid kaasata rekordilise summa raha. Esikolmik suutis koguda üle 1000 euro. Keskmiselt on Prototroni meeskondade edu meie platvormil 62,34%,“ märkis Fundwise’i tegevjuht Henri Laupmaa.

Igas Prototroni voorus saavad meeskonnad käivitada rahakogumiskampaania platvormil, mille on loonud Prototron ja Fundwise. Projekti õnnestumiseks tuleb koguda valitud summa (minimaalselt 250 eurot). Kui eesmärki ei saavutata, tagastatakse raha toetajatele. Viimasest voorust kaasas enim raha meeskond Zen Flower, keda toetati 1889 euroga.

Kokku on rahakaasamiskampaania käivitanud sel platvormil 77 Prototroni meeskonda. 48 on teinud seda edukalt, kokku on kogutud 19 484 eurot.

Fundwise’i abiga saavad Prototroni meeskonnad teadmised sellest, mis on ühisrahastus ning kas ja kuidas saaks seda nende idee puhul kasutada. Meeskondadele avaneb juba idee esmases väljatöötamisfaasis võimalus seda reaalsetele investoritele tutvustada ja saada kohest tagasisidet, kas idee, selle vorm ja sisu oleks investoritele atraktiivne või mida ja kuhu suunas peaks muutma.

Meeskondade kampaaniad kestavad 18. juunini.

Head Uudised GoodNews