Aasta kindlustustegu on Swedbanki elukindlustuse kiusamisvastane teenus
Aasta kindlustusteoks valiti Swedbanki elukindlustuse kiusamisvastane teenus, mis toetab lapsevanemaid ja nende lapsi kiusamisjuhtumite korral. Uudse teenusega pakutakse koostöös spetsialistidega kiiret ja lisatasudeta psühholoogilist nõustamist, kui last kiusatakse või laps on ise kiusaja.
Eesti Kindlustusseltside Liidu (EKsL) tegevjuhi Mart Jesse hinnangul osutab kiusamisvastane teenus ühiskonna valupunktidele. „Kiusamine lapseeas on väga suur probleem ja muudab tihtipeale nii kiusatava kui ka kiusaja elu jäädavalt. Seetõttu on äärmiselt hea meel näha, et kindlustusandja on võtnud oma südameasjaks nii olulise sotsiaalse probleemiga tegelemise ja selle, et kelleltki ei võetaks ära õigust täisväärtuslikule elule nii nooruses kui ka täiskasvanueas,“ ütles Jesse ning lisas, et Swedbanki elukindlustus suurendab nüüd veelgi pere turvatunnet, parandab psühholoogiteenuse kättesaadavust lapsevanematele ja pakub kiusamisvastase teenusega olulist lisaväärtust klientidele.
Kiusamine lapseeas on väga suur probleem ja muudab tihtipeale nii kiusatava kui ka kiusaja elu jäädavalt. Seetõttu on äärmiselt hea meel näha, et kindlustusandja on võtnud oma südameasjaks nii olulise sotsiaalse probleemiga tegelemise.
Swedbanki elukindlustuse juurde kuuluvat kiusamisvastast teenust pakub Fonds Plecs koos kogenud Eesti spetsialistidega. Alates tänavu maist on kiusamisvastase teenuse osutamiseks loodud 38 lapsevanemate profiili, 27 laste profiili, käsil on üheksa juhtumit ja lõpetatud on kaks juhtumit.
Swedbanki kahjukindlustuse strateegiate juhi Katrin Ildi sõnul on kiusamisjuhtumid keerukad ning tihtipeale on lapsevanematel neid keeruline lahendada toetudes ainult omaenda teadmistele ja parimale tahtmisele. „Psühholoogilise nõustamise järjekorrad võivad sageli ulatuda kuudesse ning paraku ei pruugi jõuda abivajaja ka eriala spetsialisti juurde. Meil on heameel, et oleme suutnud kiusamisvastase teenusega teha professionaalse abi saamise võimalikuks ilma järjekorrata,“ ütles Ild. „Aasta kindlustusteo tunnustus on nii Swedbankile kui ka psühholoogidele, tänu kellele on see teenus võimalik. Oleme väga õnnelikud, et meie pingutusi kiusamisvabama ühiskonna loomisel on märgatud,“ märkis Ild.
Meil on heameel, et oleme suutnud kiusamisvastase teenusega teha professionaalse abi saamise võimalikuks ilma järjekorrata.
Aasta kindlustusteo auhinnale oli kaheksa kandidaati: Balcia kindlustuse turule tulek ja esmakordsed tooted, ERGO aasta ennetustegu, ERGO kõige rohelisem kontor, IIZI sõidukikahjude edastamise lahendus, KVARK kindlustusteemalise teadusteatri etendus „Kindlustus põnevaks!“, Eesti Liikluskindlustuse Fondi liiklusõnnetuse digiteade avarii.ee, Swedbanki elukindlustuse kiusamisvastane teenus ja Telia Eesti liikluskindlustuse meeldetuletus mobiilirakenduses PARGI.EE.
Võitja valimisel jäi Swedbank eriliselt silma kui turuosaline, kes mõtestab oma tegevust laiemalt ja sotsiaalselt vastutustundliku ettevõttena soovib anda midagi ühiskonnale tagasi.
Eesti Kindlustusmaaklerite Liidu (EKML) tegevjuhi Kaido Tropi sõnul näitab aasta kindlustusteo konkursist aktiivne osavõtt kindlustussektori innovatiivsust. „Konkursi nõukojal oli valikus nii kliendile suunatud veebirakendusi, mobiilirakendusi, ennetustegevusi, kestlikkuse teemasid kui ka rahatarkust edendav teatrietendus. Võitja valimisel jäi Swedbank eriliselt silma kui turuosaline, kes mõtestab oma tegevust laiemalt ja sotsiaalselt vastutustundliku ettevõttena soovib anda midagi ühiskonnale tagasi,“ ütles Tropp.