1. Avaleht
  2. Toode
  3. Eestis tuleb uus Renault Master müügile septembris
Eestis tuleb uus Renault Master müügile septembris

Eestis tuleb uus Renault Master müügile septembris

Renault_57215_global_enUut Renault Masterit esitletakse täna Suurbritannias Birminghamis avataval 2014. aasta tarbesõidukite näitusel. Renault’ suurele kaubikule pakutakse uusi kahe turboga mootoreid. Kuigi varasemast võimsamad (võimsus kuni 165 hj), on nende kütusekulu vähenenud kuni 1,5 liitri võrra 100 km kohta*. Uus mudel toob uusi tehnoloogiaid, muu hulgas näiteks viimase põlvkonna stabiilsuskontrolli ESC, nõlvaltstardi abi, haagise stabiliseerimissüsteemi ja nutika suure vaateulatusega tahavaatepeegli. Mudelivalikuga liitub tagaveoline ja ühekordsete tagumiste ratastega L4 kaubikuversioon. Teiste Renault’ tarbesõidukite moel on uuel Masteril kasutusele võetud uus iluvõre, mis kannab Renault’ uut disainiidentiteeti. Uus Master valmib Prantsusmaal Batilly’s Renault’ SOVAB-i tehases ning jõuab müügile sellel suvel. Eestis tuleb Master müügile septembris.

Renault_57218_global_enJärgnevalt eelmisel aastal värskendatud Kangoole ning hiljuti uuendatud Traficule valmistab Renault ette uue, Batilly’s Prantsusmaal valmiva Masteri esitlust. Masteri valikusse jõuavad uued mootorid ja tehnoloogiad, samuti on uuendatud Masteri esiosa kujustust.

Peamise uudise leiab uue Masteri kapoti alt, nimelt valiku 2.3 dCi mootoreid võimsusega 110 kuni 165 hobujõudu (võrdluseks: varem 100-150 hobujõudu).

110 hj ja 125hj versioonid tagavad atraktiivse soetushinna ja kütusekulu kompromissi.

135hj ja 165hj versioonid on varustatud topeltturbo-tehnoloogiaga ning lisaks sellele, et on varasemast võimsamad, võtavad ka vähem kütust. Näiteks 165hj versiooni kütusekulu on vaatamata 15 lisahobujõule ja 10 Nm suuremale pöördemomendile varasemast tervelt 1.5 liitrit/100km* väiksem. See tähendab, et uue Masteri L2H2 165hj* versiooni kütusekulu on alla seitsme liitri 100 kilomeetri kohta (6.9 liitrit/100km, millele vastab 180g CO2/km)*.

Renault_57219_global_en* Kütusekulu ja heitmed homologeeritud vastavalt kehtivatele nõuetele / Uus Master Energy dCi 165 võrreldes mudeliga Master dCi 150 (L2H2 versioon).

Kütusekulu on võimalik veelgi kuni 10 protsendi võrra vähendada, vajutades lihtsalt ECO-režiimi nuppu, mis optimeerib mootori pöördemomenti ning kliima/soojendusseadme tööd.

Samal ajal on uut Masterit täiustatud mitmete uute turvalisust ning mugavust lisavate lahendustega, mille hulka kuuluvad viimase põlvkonna elektrooniline stabiilsuskontroll ESC koos põhivarustuses oleva koorma stabiilsust jälgiva süsteemiga (Load Adaptive Control), samuti nõlvaltstardi abi Hill Start Assist ja veojõukontroll Extended Grip, mis optimeerib rataste pidamist rasketes sõiduoludes nagu näiteks lumes, mudas ja liivas.

Samuti on saadaval haagise stabiliseerimise süsteem Trailer Swing Assist (koos lisavarustusse kuuluva haagisekonksuga). Kui tuvastatakse haagise kõikumine, rakendab süsteem vaheldumisi pidureid ning vähendab mootori pöördemomenti kuni haagise stabiilsus taastub.

Renault_57214_global_enUue Masteri topeltturboga versioonide roolisüsteem on varustatud elektrilise pumbaga, mis lihtsustab manööverdamist ja teeb madalatel kiirustel rooli pööramise lihtsamaks. Samuti annab see kütusesäästu 0,1 liitrit/100km*.

Topeltkabiiniga versioonid on varustatud rehvirõhu jälgimise süsteemiga, mis hoiatab juhti, kui rehvis on liiga madal rõhk või kui rehvis on torkevigastus.

Uus lisavarustus on ka kaassõitja päikesesirmi paigaldatud avara vaate peegel, mis lisab turvalisust, tagades enneolematult hea nähtavuse sõiduki paremal küljel nn pimedas nurgas.

Uue Masteri mudelivalik jätkab “rätsepatöö” põhimõttel ning sisaldab enam kui 350 versiooni, sealhulgas nelja pikkust ja kolme kõrgust, kaubikuversiooni, topeltkabiini, platvormversiooni ja raamautot, samuti esi- ja tagavedu ning kaubaruumi mahtu kaheksast kuni 22 kuupmeetrini. Täiendusena lisanduvad mudelivalikusse L4H2 ja L4H3 kaubikuversioonid ühekordsete tagaratastega. Kiire peaülekanne teeb neist ideaalsed sõidukid pikkadele distantsidele ning kasutamiseks kullerfirmadele. Rattakoobaste laiem vahe lubab kaubaruumis vedada euroaluseid.

Tänu iluvõre uuele disainile omab ka uue Masteri esiosa Renault’ uut disainiidentiteeti. Suurem ja vertikaalsemalt paigutatud embleem saab lõpuks olema kõikide Renault kui Euroopa suurima kuni 3,5tonnise täismassiga tarbesõidukite valmistaja sõidukite tunnuseks – see on staatus, mida Renault on nautinud alates aastast 1998.

Aasta eest alanud põhjalik tarbesõidukite uuendamine on tootjal võimaldanud oma juhtpositsiooni veelgi kindlustada. 2013. aastal oli Renault’ turuosa 14.5 protsenti. Eelmise põlvkonna Master näitas omas klassis eelmisel aastal samuti head tulemust, saavutades Euroopas turuosaks 11.9 protsenti ning Vahemere-Aafrika regioonis 13.4 protsenti (koht esimese kahe seas).

Uus Master on Renault’ Prantsusmaa müügivõrgus saadaval alates 2014. aasta suve lõpust ning tellimusi võetakse vastu alates juunist.

Head Uudised GoodNews