Avaleht Majandus Ekspressi käive kasvas
Ekspressi käive kasvas

Ekspressi käive kasvas

Ekspress Grupi 2019. aasta I kvartali käive oli 17,3 miljonit eurot. Kontserni I kvartali käive kasvas 6% võrreldes eelmise aastaga.

Digitaalsed tulud kasvasid seejuures 11% ja  moodustavad kogukäibest 37%. Digitaalsete tulude kasvatamine on ka Ekspress Grupi meediaäri üks olulisemaid eesmärke.

Kontserni kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) ulatus I kvartalis 0,68 miljoni euroni, jäädes samale tasemele võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. I kvartalis olid Eesti ja Leedu meedia ettevõtted edukad nii tellimuste kui ka reklaami müügis. Tellimuste osas oli positiivne just Eestis digitellimuste osakaalu suurenemine.

Eestis ületas nii artiklite müük kui ka digitaalsete tellimuste vormistamine varem seatud eesmärke. Heale tulemusele aitas kaasa uudisterohke aasta algus. Aasta algus tõestas ka seda, et kui tegemist on uudisterohke perioodiga, kasvab Delfi keskkonna külastatavus konkurentidest enam. Negatiivset mõju avaldas kvartalitulemusele Läti reklaamiturg, mis oli I kvartalis paigalseisus.

I kvartalis omandas kontsern täiendava 50-protsendise osaluse ettevõttes Linna Ekraanid, mis tegeleb digitaalse välireklaami müügiga Eestis. Nüüdsest kuulub Ekspress Grupile 100-protsendine osalus.

I kvartalis korraldas Ekspress Meedia mitmeid üritusi, näiteks Tähtede Mängu. Läti Delfi oli peamiseks meediapartneriks sellistel üritustel nagu jääetendus Disney On Ice, Ewert and The Two Dragonsi kontsert ja Riga Fashion Week.