1. Avaleht
  2. Hea Eesti asi
  3. GOODNEWS KIIDAB I Õisi täis ja uskumatu klienditeenindusega lillepood väikeses Viljandis
GOODNEWS KIIDAB I Õisi täis ja uskumatu klienditeenindusega lillepood väikeses Viljandis

GOODNEWS KIIDAB I Õisi täis ja uskumatu klienditeenindusega lillepood väikeses Viljandis

Lõike- ja potilillede müük, lillekimpude ja seadete valmistamine – seda kõike leiab Piko lillepoest. GoodNews meeskond on Piko lillepoe teenuseid kasutanud kahel korral ning mõlema korra puhul ei pidanud pettuma. Ütleksime, et nad ületasid iga meie ootuse. Olime jahmunud ning arutasime – vaat see on alles teenindus! Kvaliteetne ja kiire!

Kaunid kimbud tähtpäevadeks

Juhuslikult leidsime internetist sellise ettevõtte. Esimesel korral vajasime nende teenuseid, et saata meie meeskonna liikme lapsele sünnipäevaks kimp – tütarlapselikke ilusaid lilli. Kirjeldasime kimbusoovi just nii ning selline see ka sai. Teisel korral vajasime lilli sama meeskonna liikmele, kuid seekord juubeli puhuks.

Hommikul kirjutasin lillepoega Messengeris ning kuna oli tihe tööpäev, siis polnud aega vastust vaadatagi ning see jäi sinnapaika. Aga teadsin, et tellimus on edastatud. Õhtul kell viis helistasin neile ning küsisin, kas nad said meie tellimuse kätte ning kusmaal see on, vastasid nad, et nägid sõnumit alles kell kolm ja tabas kerge mure – mis nüüd küll saab?

Lillepood tuli vastu ja küsis, et kas sobib, kui nad viivad kimbu ära pärast tööpäeva. Ma olin jahmunud. Kas tõesti ollakse nõus pärast tööaega lilli viima? Jah, neil polnud selle vastu midagi. Nad veel selgitasid, et kui arve on laekunud, hakkavad nad kohe kimpu tegema. Me olime kõigega nõus.

Aga nagu ikka kipub minema, ei läinud tasumine kohe nii kiiresti. Läks vähemalt tunnike, enne kui saime tasutud. Aga lillepoe töötajad ei jäänud makset ootama – nad esitasid suunavaid küsimusi, mis värvi lilled võiks olla, saatsid kimbuvaliku.

Mis kõige tähtsam – lillesaaja rõõmustas!

Kella kaheksa paiku saatis lillesaaja meile pildi, kus oli imeilus lillekimp ja sõnum: “Aitäh lillede eest, sain just kätte.”

Jah, läks küll aega, aga kuid siinkohal ei ole mitte kedagi vaja süüdistada, vaid see näitas, kuidas me koos lahendasime olukorra. Meil kõigil on elutempod kiired, ei jõua kõike jälgida ja veel enam ei jõua lillepoe pidaja kogu aeg arvuti taga istuda. Kes siis kimpe teeb!

Ja kas oleksin pidanud tõstma häält ja kurjustama, et mis mõttes, saatsin hommikul tellimuse ja see pole täidetud? Ei, miks peaksin. Tähtis on see, et saime olukorra kenasti lahendatud ning Piko lillepoe vastutulelik ja soe teenindus olid tasemel. Ja muidugi, mis kõige olulisem, lillesaaja ise oli õnnelik!

“Olen saanud kahel korral Piko lillekulleriga lilli ja on olnud väga meeldiv teenindus. Kuller on helistanud enne lillede toomist ja uurinud, kas olen kodus ning lilled on jõudnud kohale 5-10 minutiga,” räägib lillesaaja Kristi Zirk. “Piko lillekimbud on alati jalustrabavalt kaunid ning toovad naeratuse näole, kui kuller need üle annab. Kimbud püsivad ka veel päevi hiljem väga värsked.
Soovitan kindlasti saata Piko lillekulleritega lilli oma lähedastele ja sõpradele, et neid tähtpäevadel meeles pidada!”

Piko lillekimbud on alati jalustrabavalt kaunid ning toovad naeratuse näole, kui kuller need üle annab.


Piko lillepoe leiate Facebookist!

GoodNews meeskond tänab Piko lillepoodi ning kindlasti kasutame nende teenuseid veel ja soovitame teistelegi!

Liina Kumm

Head Uudised GoodNews