1. Avaleht
  2. Äri
  3. Invaru kaupa võib nüüd koju tellida
Invaru kaupa võib nüüd koju tellida

Invaru kaupa võib nüüd koju tellida

Seoses koroonaviiruse suure levikuga on Invarust taas võimalik igapäevaselt olulisi abivahendeid koju tellida, et tõkestada viiruse levikut riskirühmas.

Eesti suurima abivahendikeskuse Invaru juhtivterapeut Kadri Lemberg selgitas, et üle Eesti külastab abivahendikeskust igal kuul ligi 10 000 abivajajat, kellest 80% kuulub praegu kõrgenenud levikuga viiruse peamisesse riskigruppi.

“Kuigi e-tellimine on kõikjal laialt kasutusel, tekkis meil nüüd tänu sotsiaalkindlustusametile võimalus pakkuda abivahendeid riikliku soodustusega ka e-tellimusena,” rääkis Lemberg. E-tellimise võimalus aitab vähendada abivahendikeskuse külastamise vajadust ja seega viiruse võimalikku levikut.

Seega on nüüd võimalik tellida ka riikliku soodustuse alusel kulleriga koju erinevaid uriinipidamatuse ja nahahooldusvahendeid, näiteks mähkmeid, aluslinasid, fikseerivaid pükse, kateetreid ja uriinikotte. Samuti saab riikliku soodustuse alusel tellida koju erinevaid põetustooteid, nagu söögipõlled, pesukindad, niisked salvrätid, juustepesumütsid, nahahooldusvahendid või madratsid.

Lisaks saab osta ja tellida koju kõiki täishinnaga abivahendeid, näiteks ratastoole, tualetiabivahendeid, tugiraame, vannitoa abivahendeid, karke ja keppe, riietumiseks, söömiseks ja võimlemiseks mõeldud abivahendeid ning imikute hooldamiseks mõeldud abivahendeid.

Eelpool nimetatud riikliku soodustusega ja täishinnaga abivahendeid saab kullerteenuse vahendusel vaid osta. Erandiks on siinkohal funktsionaalsed voodid, mille soodustingimustel üürimist ja kättetoimetamist võimaldab abivahendikeskus ka e-tellimusena. Muid üürivahendeid kulleriga koju tellida pole võimalik.

Abivahendid koju telefoni või e-kirja teel

Vajalikud abivahendid saab tööpäeviti tellida kulleriga koju abivahendikeskuse infotelefoni 605 4180 või e-kirja teel aadressil tellimus@invaru.ee. E-kirja teel tellides tuleb kindlasti märkida abivahendite tellija ees- ja perekonnanimi, isikukood, e-posti aadress ja telefoninumber ning lisada juurde abivahendi tõend, kui soovitakse soetada abivahend riikliku soodustuse alusel. Samuti tuleb panna võimalikult täpselt kirja soovitud vahendid ja nende kogused ning kohaletoimetamise aadress.

Kui tellija andmed erinevad abivahendite kasutaja andmetest, siis tuleb e-kirjas ära märkida ka abivahendi kasutaja isikukood ning ees- ja perekonnanimi.

Tellimused viiakse inimestele koju kätte kõikjale üle Eesti ning selle eest lisandub arvele transporditasu 6.90 eurot. Telefoni teel tellides saab abivahendite ja e-tellimise teenuse kohta rohkem infot ja nõu küsida.

Sotsiaalkindlustusameti nõuete kohaselt on vaja riikliku soodustuse rakendamiseks tuvastada ostu sooritaja – seda tehakse digitaalselt. “Selleks saadetakse abivahendi tellija e-postile pärast tellimuse vormistamist arve, mis tuleb digiallkirjastada ja Invarule tagasi saata,” kirjeldas Lemberg.

Kümme abivahendikeskust üle Eesti teenindavad ka kohapeal

Lisaks kullerteenuse võimalusele jätkub abivajajate teenindamine ka kümnes Invaru abivahendikeskuses üle Eesti, kus järgitakse terviseameti kehtestatud nõudeid, et tagada ohutu teenindamine. Abivahendikeskus palub ka oma külastajatel esindustes kanda maski. Invaru abivahendikeskused üle Eesti on avatud tavapärastel aegadel, samuti toimib tavapäraselt nii abivahendite remont kui ka transport. Keerukamate abivahendite vajaduse puhul toimuvad jätkuvalt ka terapeutide ja tehnikute nõustamised eelnevalt kokkulepitud aegadel.

Head Uudised GoodNews