Avaleht Teenus LeverUP toob Eesti turule AI juhitud turunduslahenduse
LeverUP toob Eesti turule AI juhitud turunduslahenduse

LeverUP toob Eesti turule AI juhitud turunduslahenduse

LeverUP Consulting OÜ laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization (endine Interaction Studio) partneriks Euroopas.

MC Personalization, varem tuntud kui Interaction Studio, on tehisintellekti (AI) juhitud kliendisuhtlus, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele kanaliteüleselt reaalajas isiksustatud suhtlust. Suurendades konversioonimäära ja klientide lojaalsust.

“Tehisintellekt õpib kliendi käitumist kõikides kanalites ning see on aluseks täiesti uut tüüpi kliendisuhtlusele, mis on päriselt personaalne ja kus kliendile pakutakse ainult seda, millest ta on tõesti huvitatud,” ütles LeverUPi Eesti üksuse juht Märt Jõesaar.

MC Personalization ühendab omavahel müügi-, turunduse- ja teenindusandmed mis võimaldab kliente automaatselt segmenteerida, pakkuda isikupärastatud turunduskampaaniaid personaalse veebisaidi sisu ja isikupärastatud e-kirjade, tõukemärguannete ja rakendusesiseste sõnumitega. Ning teha seda siis kui see on kliendi jaoks kõige asjakohasem.

AI õpib kliendi kohta pidevalt juurde, omab teadmisi ostueelistustest ning suudab leida üles ka temaga sarnaste huvidega inimesed, kellele reklaame saata. Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization’iga saab lisaks tavapärastele kanalitele nagu e-kirjad ja SMS-id, reklaame edastada veel kaheksal erineval platvormil, näiteks Instagramis või Facebookis.

“MC Personalization on järgmise põlvkonna kliendikogemuse platvorm, mis mitte ainult ei kogu ja analüüsi andmeid, vaid tegutseb ka reaalajas. Tänu Salesforce’i ametlikule tunnustusele ja meie kogenud ekspertidele saame pakkuda ettevõtetele väga isikupärastatud kampaaniaid,“ lisab Jõesaar.