1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Miljonikäibega idufirma disain võitis Kuldmuna
Miljonikäibega idufirma disain võitis Kuldmuna

Miljonikäibega idufirma disain võitis Kuldmuna

TogglTäielikult Eesti kapitalil põhineva idufirma Toggl veebirakenduse uus disain võitis reklaamiauhinna Kuldmuna. Žürii kuulatas digistuudio Vigvam loodud lahenduse parimaks digireklaami veebirakenduste kategoorias. Mullu 1,2 miljoni eurose käibeni jõudnud Toggl pakub ajahaldusrakendust.

Pilveteenusena üles ehitatud rakenduse peamiseks sihtgrupiks on meeskonnad, kellel on vaja mõõta ja optimeerida projektidele kuluvat tööaega. Rakenduse uue näo disainis Kaupo Kõrv, projekti juhtis Krister Haav. Kuldmuna konkurssi korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit. Hetkel asub uuendatud rakendus SIIN.

Toggl on kasvanud idufirmale kohases tempos – võrreldes 2012. aastaga kasvas käive eelmisel aastal kaks korda. Ettevõtte juhi Alari Aho sõnul prognoosib ta 2014. aasta käibeks kaks miljonit eurot.

“Sel aastal ootame miljoni registreeritud kasutaja täitumist,” kinnitas Aho. “Kasv on meil kiirenev, juurutasime eelmise aasta lõpus oluliselt uuendatud Toggli versiooni, mis suurendas aktiivsete kasutajate konversiooni pea 10%. Investeerime tugevalt ka tootearendusse, lansseerime sel aastal nii uue Androidi kui ka iPhone’i rakenduse.”

Lisaks tööaja planeerimisele tarvitavad erinevate elualade esindajad Toggl’i tarkvara tunnitasu arvestuseks. Veebikeskkonna põhilahendus, mis aitab analüüsida tööle kulutatud aega ja tõsta selle abil tööviljakust, on tasuta. Tasuline versioon lihtsustab meeskonnatööd ja arveldamist. Toggl’ist on olemas rakendused ka nutitelefonidele.

Eesti kapitalil põhineva Toggl’i peakontor annab Tallinnas tööd rohkem kui kahekümnele inimesele. Lisaks tegeletakse aktiivselt kliendisuhtlusega välismaal, eriti Ameerika Ühendriikides, kus paikneb suurim osa kasutajatest. Ettevõttel on üle poole miljoni kliendi, kelle asukohad hõlmavad peaaegu kogu planeedi.

Head Uudised GoodNews