1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Rimi alustas uue kleebisekampaaniaga
Rimi alustas uue kleebisekampaaniaga

Rimi alustas uue kleebisekampaaniaga

FretteJaanipäevani saavad Rimi kliendid ostude eest kogutud kleebistega lunastada soodsamalt kvaliteetset ja luksuslikku Itaalia voodipesu.

Rimi kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Andrija Lilleoja on kleebistekampaaniad jätkuvalt populaarsed. „Eelmisel kleebisekampaanial said Rimi kliendid kleebiste eest osta soodsamalt Fontignac potte ja ahjunõusid ning tooted osutusid väga menukaks – kampaania tooteid osteti viiendiku võrra rohkem kui algselt planeeritud,” täiendas ta.

frette poesUue tootesarjana on sel korral kleebisekampaanias Itaalia kaubamärgi Frette voodipesu. „Frette on maailmas kõrge kvaliteedi ja luksuslikkuse poolest tuntud väärika ajalooga tekstiili- ja sisustuskaupade kaubamärk. Frette esimeste klientide hulka kuulusid muuhulgas Savoy kuninganna Margherita ja sajad teised aristokraatlikud perekonnad,“ lisas Lilleoja.

Iga viie eurose ostu korral saab klient kassast ühe kleebise. Kahekümne kleebise kogumisel saab lunastada soodushinnaga Frette’i toodeid. Kampaania kleebiseid jagatakse kassadest kuni 24. juunini. Kleebiseid saab toodete vastu vahetada kuni 1. juulini.

Head Uudised GoodNews