1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Sel aastal paneb Renault Cannes’i filmifestivalile välja kaks korda rohkem autosid ja neli uut Twingot
Sel aastal paneb Renault Cannes’i filmifestivalile välja kaks korda rohkem autosid ja neli uut Twingot

Sel aastal paneb Renault Cannes’i filmifestivalile välja kaks korda rohkem autosid ja neli uut Twingot

RenaultGroup_47425_global_enRenault on Cannes’i filmifestivali partner olnud juba alates 1983. aastast. 67. Cannes’i filmifestivalil annab Renault festivali käsutusse varasemast poole enam ehk kokku üle 200 sõiduki. 14 – 25 maini sõidutavad filmitähti punase vaibani 70 Renault Latitude’i ja 140 Espace’i. 2014. aasta innovatsioonina on 107 ametlikku autoparki kuuluvat Renault’d varustatud Orange’iga koostöös loodud süsteemiga, mis võimaldab filmitähtedel autodes kasutada WiFi internetiühendust. Ühtlasi rullib Renault punase vaiba lahti oma uuele Twingole, mis pannakse välja festivali peahoone Palais du Festival’ ette. Lisaks on publiku kasutuses 15 mööda Croisette’i rannikut sõitvat Twizyt.

RENAULT, CANNES’I FILMIFESTIVALI AMETLIK AUTOPARTNER
Selleaastasel festivalil kahekordistab Renault oma autoparki. Igapäevaselt sõidutavad filmitähti, korraldajaid ja partnereid punase vaibani umbes 210 sõidukit – 70 Latitude’i ja 140 Espace’i. Festivali partnerid firmadest Nestlé, L’Oréal, Air France ja mujalt sõidavad kõik Renault’dega! Festivali publikul on samuti võimalus proovida keskkonnasõbralikku sõitu Renault Twizyga, täiselektrilise neljarattalisega.

RenaultGroup_57335_global_en

RENAULT TUTVUSTAB INNOVATSIOONI “ÜHENDATUD AUTO” IDEEGA
67. Cannes’i filmifestivalil on Renault ühendanud jõud Orange’iga, et pakkuda ametliku autopargi kasutajatale WiFi internetiühendust. Domino 4G Airboxi ja regioonis leviva Orange’i 4G ühenduse abil on neil võimalus festivali autosõitude ajal kasutada internetti.

PUNASEL VAIBAL VÕTAB FILMITÄHTI VASTU UUS RENAULT TWINGO
Et täiel määral ära kasutada teravdatud meediatähelepanu ja üle maailma enam kui 200 000 inimese kogunemist Cannes’i, demonstreerib Renault festivalil neljas eksemplaris uue Twingo prototüüpi. Oma disaini ning tagamootoriga muudab Renault’ uus linnaauto mängureegleid. Kogu ürituse vältel mängib Palais du Festivali treppidel punase vaiba alguses üks prototüüpidest isegi peaosa.

RENAULT JA KINO: ÜLE 110 AASTA ÜHIST VEETLUST
Alates esimesest Lumière’i vendade filmist, mis näitas Auguste Renault’d oma Voiturette Type A roolis, ning esimeste filmistuudiote rajamisest Renault’ tehaste kõrvale Billancourti aastatel 1885 – 1898, on Renault’ nautinud kinoga erilist suhet; enam kui sajandi vältel on tekkinud lähedased sidemed. Tänasel päeval valmib 40 spetsiaalsest Renault’ sõidukist koosneva autopargi abil igal aastal 200 televisiooni- ja kinoprojekti.

Renault_55400_global_enRenault on maailma suurimate filmifestivalide eelistatud partner, nende hulka kuuluvad Lyoni, Deauville’i, Angoulême’i, Cabourg’, Marrakeshi ja peagi ka Veneetsia filmifestival.

“Renault’ jaoks on prestiiži ja glamuuri kombineeriv Cannes’i filmifestival olnud 31 aasta vältel peamine üritus, kus oma uusi mudeleid näidata – üle maailma kokku tulnud kaamerate tähelepanu keskpunktis,” ütles Renault-Nissani alliansi avalike suhete juht Claude Hugot. “Sel aastal tekitame furoori uue Twingoga, autoga, mis peegeldab meie inseneride ja disainerite püüdlusi innovatsiooni ning eesrindlikkuse poole,” lisas Hugot.

RENAULT TÄHISTAB CHAPLINI KARAKTERI 100.SÜNNIPÄEVA FUTURISTLIKU FILMIGA
Charlie Chaplini karakteri sajanda sünnipäeva tähistamiseks tegi Renault koostööd filmilegendi lastelaste Dolorèsi ja Carmeniga, tulemusena sündis 12minutiline futuristliku sisuga film The Innovators. Filmi osana tehti üks võte Guyancourt’ tehnoloogiakeskuses, kus näitlejannad sõidavad Renault Twizyga ning Twin’Z prototüübiga. Filmimuusikana kõlab David Bowie laul “Space Oddity”.

Head Uudised GoodNews