
Lyoness pakub nüüdsest veelgi enam eeliseid
Lyoness Grupi struktuurimuutusega, Lyoness Group AG asutamisega ja ärivaldkondade selge eristumisega, on Lyoness end turul ümber positsioneerinud. Nüüd saavad grupi liikmed uuest ettevõtte orientatsioonist kahekordset kasu. Ostukogukond suurendab raha tagasi maksmise (Cashback) määra kuni viie protsendi võrra. Lisaks saavad liikmed nüüd automaatselt koguda ostupunkte iga ostuga enam kui 40 000 Lyonessi lojaalsusprogrammiga liitunud kaupmehe juurest kogu maailmas. Lyonessi juhatuse esimees Hubert Freidl sõnas: „Meie jaoks oli oluline pakkuda liikmetele enam eeliseid. See viis nii raha-tagasi programmi määra suurendamiseni kui ka ostupunktide loomise ja elluviimesni.”
Kogutud ostupunkte saab lunastada allahindluste vastu toodetele või teenustele, mida pakuvad nii internetipoodidest kui füüsilistest poodidest partnerid. Ostupunktide arv, mida liikmed saavad, sõltub teie ostusummast ja Lyonessi lojaalsusprogrammiga liitunud kaupleja poolt pakutavast kokkulepitud ostuhüvest .
Alates 8. novembrist 2014. aastal saavad Lyonessi liikmed 20 riigis maksta ja kasu saada ettemaksega Lyonessi MasterCardiga ®. Märkimisväärne eelis on see, et Lyonessi liikmed saavad koguda ka ostupunkte ettevõtetes, mis ei ole liitunud Lyonessi lojaalsusprogrammiga. Täpsemat teavet ettemaksega Lyoness MasterCardist ® saab aadressilt www.lyoness.com
Lyoness Group jaotab oma kolm ärivaldkonda kahe brändi alla: Lyoness kaubamärk katab ostlemiskogukonda ja lojaalsusprogrammi. Nende sihtrühmad on tarbijad, kes soovivad säästa raha, kasutades Lyonessi raha tagasi saamise võimalust (Cashback) ja lojaalsusprogrammi jaekauplejad, kes soovivad rahvusvahelisest sektoriülesest lojaalsusprogrammist kasu saada. Lyconet kaubamärk hõlmab kõiki Lyoness Grupi võrkturunduse alaseid tegevusi. Selle sihtrühmad on vabakutselised töötajad ja ettevõtted. Lyoness Grupp tegutseb hetkel 46 riigis, ning selle tegevus hõlmab kõiki mandreid. Enam kui neli miljonit liiget kasutavad Lyonessi hüvesid enam kui 40 000 lojaalsusprogrammiga ühinenud jaekaubandusettevõtte läbi kogu maailmas.