
Eesti esimesel e-ostlemise päeval tehti üle 137 300 euro eest oste
10. novembril toimunud ametlikul e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval tehti Eesti e-poodides 24-tunni jooksul enam kui 137 300 euro eest oste.
2014. aasta E-smaspäeval osales ligikaudu 70 Eesti e-poodi, sh Cherry.ee, Bauhof, Hansapost, Apotheka jt.
22 osalenud e-poe seas läbi viidud küsitluse tulemusena selgus, et E-smaspäeval osalenud e-poodide käive oli kokku enam kui 137 000 eurot ning ligikaudu 10% ostudest tehti mobiilsete seadmetega – mobiiltelefonide ja tahvelarvutitega.
Märkimisväärne on ka see, et enamike küsitluses osalenud e-poodide külastatavus suurenes enam kui 50% ning mõne kaupleja e-poe külastajate arv kasvas lausa 600%, mis näitab, et Eesti esimene e-ostlemise päev oli väga edukas.
Eesti e-kaubanduse Liidul on kindlasti plaanis E-smaspäeva korraldamisega jätkata ka järgnevatel aastatel. Järgmine ametlik e-ostlemise päev toimub 9. novembril 2015.
E-smaspäeva eesmärgiks pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul väga paljudes Eesti veebipoodides eriti häid pakkumisi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Inspiratsiooni E-smaspäeva korraldamiseks on saadud USA-st ja Hiinast.
Eesti e-kaubanduse Liit ühendab Eesti e-kauplejaid, olles Eesti e-kaubanduse eestvedaja, edendaja ja kompetentsikeskus.