Tallinna Kaubamaja Grupi poolaastakäive kasvas
Tallinna Kaubamaja Grupi 2019. aasta esimese poolaasta käive oli 345,4 miljonit eurot võrreldes 2018. aasta esimese poolaasta 332,6 miljoni euroga.
Puhaskasum 6,2 miljonit eurot jäi alla eelmise võrreldava perioodi tulemusele ligi kolmandikuga. Grupi olulisemateks arendusprojektideks on e-poodide kasutajamugavuse ja tarnekiiruse parandamine, keskusköögi, kinnisvarahalduse ja kingasegmendi äritarkvarade juurutused, samuti Läti ja Leedu autosalongide ning kulinaaria uue tootmishoone arendused. Selveritest plaanitakse tänavu renoveerida kaks kauplust ja laiendada selveekspressiteenus aasta lõpuks 52 kauplusesse.
Gruppi kuuluvad sellised kaubamärgid nagu Kaubamaja, Selver, Viking Motors, ABC King jt. Grupi lojaalsusprogramm Partnerkaart on üle 670 000 püsikliendiga suurim Eestis.
Selverite 2019. aasta esimese poolaasta käive oli 228,7 miljonit eurot ja Kaubamajade käive 47,8 miljonit eurot.