VIDEO I Amserv hakkas esimesena Eestis pakkuma Toyota videokontrolle
Esialgu testprojektina alguse saanud ja nüüdsest aktiivselt ka Eestis käiku lastud Toyota videokontrolliga saab Amservis visuaalselt paika panna Toyota mudelite remondi- ja hooldusvajadused.
Amservi järelteeninduse juhi Ahti Aasala sõnul pole Toyota automargile keegi varem Eestis sellist võimalust veel pakkunud, mistõttu on tegemist uudse ja ka autoomanike jaoks põneva lahendusega. “Tegemist on uuendusega, millest on tõenäoliselt kujunemas meie turul uus klienditeeninduse standard,” märkis Aasala.
Videokontrolli põhimõtteks on tutvustada video vahendusel auto tehnilist seisukorda ning juhtida tähelepanu võimalikele puudustele. “Nagu varem, nii on ka praegu autoomanikul võimalus tutvuda vajalike töödega, kuid neist soovi korral loobuda. Video abil oma auto all toimuva tegeliku pildi nägemine aitab auto kasutajal mõista võimalikku turvariski oluliselt paremini,” selgitas Aasala ja viitas näidetele, kus videost on selgelt näha pidurite ja rehvide seisukord, vigastused mootori põhjale või veermikule või kinnitamata summutile.
Suvel alustati videokontrollide testprojektiga Amservi Järve esinduses, kus 7 nädalaga tehti auto tehnilisest olukorrast kokku 247 videot. Kliendid on vaadanud neid 202 korral ja kokkuvõttes hinnanud uut teenust 5 palli skaalal keskmiselt hindega 4,9.
“Video raames näitab tehnik rehvide, pidurite, veermiku, summuti jt oluliste detailide olukorda ning jagab nõuandeid, millele peaks lähiajal tähelepanu pöörama,” kirjeldas Aasala ning märkis, et autoomanikele ei kaasne videokontrolli läbiviimisega täiendavaid kulusid.
Oktoobris tekib Toyotade videokontrollimise võimalus ka Amservi Tartu esinduses, kus hetkel tehakse selleks vajalikke ettevalmistusi. Kavas on laiendada seda videokontrolli teenust ka Amservi teistesse esindustesse.
Sarnaseid videokontrolle on teostatud Lätis asuvas Amserv Motorsis juba üle aasta, kus hakati pakkuma videokontrolli nii Lexuse kui ka Toyota kaubamärgile. “Kliendid väärtustavad seda protsessi väga, kuna saavad video abil näha oma autot sellisel moel, mis muidu poleks võimalik. Samuti lisab see läbipaistvust meie kliendisuhtlusesse,” märkis Amserv Motorsi tegevjuht Ints Pērkons.
12 kuu jooksul on tehtud Lätis ligi 5000 videot ning neist igaüht on vaadatud keskmiselt koguni viis korda. “On ka erandeid – mõnda videot on vaadatud ka 160 ning mõnda 80 korda. Ilmselt on need olnud sedavõrd huvitavad, et on jõudnud ka sõprade ja tuttavateni” tõi Pērkons näite.