Eesti ettevõtted osalevad virtuaalselt rahvusvahelisel mahetoidumessil
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis koostöös Eesti Toiduainetööstuse Liiduga ettevõtted Eesti ühisstendiga mahetoidumessile Biofach Especial, mis toimub 17.-19. veebruarini virtuaalselt.
EAS-i rahvusvahelise müügi valdkonnajuhi Marge Pihlapuu sõnul on virtuaalsed messid oluline võimalus reisipiirangute tingimustes ekspordi laiendamisega jätkata. „Toidu- ja joogisektorile on see muidugi eriline väljakutse, kuna toodete proovimise võimalust virtuaalselt ei ole. See tähendab, et veel olulisemaks muutub põhjalik ettevalmistus ja digikanalite oskuslik kasutamine oma ettevõtte loo rääkimiseks,“ ütles Pihlapuu.
Tarbijad pööravad üha rohkem tähelepanu toidu päritolule ning nõudlus mahetoidu järele on aina kasvamas. „Eesti on suuruselt teine mahepõllundusriik Euroopas ning astume uhkusega Biofachi virtuaalsele lavale,“ ütles Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp.
Tema sõnul tutvustavad Eesti ettevõtted messil unikaalseid tooteid, mida orgaanilise toidu maailmas pole kunagi varem nähtud. “Alates funktsionaalsetest jookidest ja külmkuivatatud pulbritest kuni veganjäätisteni – koostöös teadlastega on meie tootjad leidnud viisid, kuidas puutumata loodus maailmatasemel maitseteks tõsta,“ selgitas Potisepp.
2021. aasta ühisstendil osalevad Peenjoogivabrik Nudist, Loov Organic, Eesti Maheproteiini Ühistu, Värska Vesi, Tori Jõesuu Siidri- ja Veinitalu, Öun Drinks, Magusameistrid ja La Muu.
Biofach on maailma juhtiv mahetoidumess, kuhu tulevad kokku 144 riigi esindajad.
Messil osalemist kaasrahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.