Eestlased investeerisid Saksa iduettevõttesse, et luua väikeettevõtete turundusplatvorm
Tallinna ettevõte Nobel Tech investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.
Excelsea kaasas oma tegevuse ja rahvusvahelise haarde laiendamiseks üle miljoni euro, lisaks Nobelile investeeris ettevõttesse samas rahastusvoorus ka Saksamaa juhtiv digiturunduse tarkvaralahenduste pakkuja Advantago.
Nobel Tech on Nobel Digitali tütarettevõte, mis on juhtiv digiturunduse täisteenust pakkuv digitaalmeedia agentuur Eestis. Ettevõtte teenuste hulka kuuluvad digitaalmeedia strateegia ja auditi koostamine, reklaamimüük otsingumootorites, sotsiaalmeedia reklaam ja haldus, sisuturundus, kodulehtede valmistamine, kodulehtede optimeerimine (SEO), bännerreklaamid, videoreklaamid ja loovlahendused.
Nürnbergis asuv Excelsea arendab turundusplatvormi Markee, mille kaudu on klientidel võimalik lihtsa vaevaga ja automatiseeritult koordineerida kogu digiturundust, vähendades kokkuvõttes kulusid. Samuti on lahendus sujuvalt integreeritav juba olemasolevate teenuslahendustega.
„Väikettevõtete turunduse tulevik on automaatikas ja iseteeninduses,“ kommenteeris Nobel Digitali partner ja tegevjuht Kristiina Tukk. „Iga ettevõtja on suuteline enda äri tulevikus ise nähtavaks tegema, mida peab aga toetama tõhus tehnoloogia. Oleme loonud väikestele ja keskmistele ettevõtetele platvormi, mis aitab kõiki kaasaegseid turundusteenuseid hallata ja osta ühest kohast. Selleks ei pea omama liiga tehnilisi teadmisi.“
Excelsea tegevdirektor Jens Unger lisas, et uued tugevad omanikud aitavad täita ettevõtte laienemisambitsiooni. „Koostöös saame klientidele pakkuda digiturunduse vallas parimat tarkvara-kui-teenus (SaaS) lahendust,“ märkis Unger.