Tehnoloogia arengu mõju mängutööstusele
Mängutööstus on üks paljudest valdkondadest, mida on tehnoloogia kiire areng tugevalt mõjutanud. Eriti palju on kasutust leidnud tehisintellekt, mis on juba integreeritud erinevate seadmete, online lahenduste ja ka mängude funktsioonidesse. Tehnoloogia areng on viimastel aastatel toimunud erakordselt kiiresti ja näha on, et selles valdkonnas jätkub hoogsat kasvuruumi veel mitmeteks aastateks. Näiteks tehisintellektil on olemas potentsiaal, mis mõjutab tulevikus mitmete erinevate tööstusharude ja ettevõtlus valdkondade toimimist revolutsiooniliselt. Enim mõjutatud valdkonnad on e-kaubandus, autotööstus, meditsiiniseadmed ja mängutööstus. Mängutööstuses on mõju erakordselt suur, kuna mängijad saavad kasu paremast mängukogemusest ja samal ajal suudavad mängude tootjad ja mänguportaalid veelgi rohkem kliente ligi meelitada. Paljud inimesed ei pööra tehnoloogia kasutamisele suurt tähelepanu ja seda peetakse isegi mõneti enesestmõistetavaks. Näiteks suurim kasiino platvorm Eestis kasutab juba praegu erinevates valdkondades tehisintellekti abi.
Arvutiprogrammide kasutamine klienditeeninduses
Interneti ajastul on tehnoloogia kasutamine mõneti möödapääsmatu, kuid teisalt on sellest ka väga palju kasu erinevates valdkondades rakendamisel. Näiteks kasutatakse erinevates e-poodides, mängu- ja kasiinoportaalides vestlusroboteid, mis on tegelikult arvutiprogrammid, mis viivad klientidega läbi virtuaalseid vestlusi. Ja peamine põhjus nende kasutamiseks on mõistagi asjaolu, et arvutiprogrammi kasutamine on odavam kui füüsilise klienditoe palkamine ja koolitamine. Tehisintellekti õpetamisel kasutatakse spetsiaalset tehnikat, mis aitab programmil algoritmide abil õppida ja eraldada olulist teavet inimeste suulistest ja kirjalikest sõnadest. Ja kuna tehnoloogia suudab õppida kiiremini kui inimene, arendatakse pidevalt robotid välja, et pakkuda paremini kohandatud kliendikogemust.
Andmete kogumine ja töötlemine
Kuna tehnoloogilised seadmed suudavad koguda iga kliendi kohta tohutul hulgal andmeid, siis kasutavad mängu- ja kasiinoportaalid seda võimalust erinevate lojaalsusprogrammide ja boonussüsteemide loomiseks vastavalt klientide vajadustele ja eelistustele. Erinevad boonused mõjutavad kliente ja motiveerivad neid rohkem mängima ning kogutud andmed võimaldavad mängutootjatel ja portaalidel kogutud andmeid ja infot analüüsida ning selle põhjal olulisi järeldusi ja parandusi teha. Samuti on klientidelt saadud tagasisidel ja andmetel väga oluline roll uute arenduste väljatöötamisel ja loomisel.
Mängijate analüüsimine
Tehisintellekt on palju tõhusam erinevate mängudega seotud pettuste avastamisel kui inimene, sest tehnoloogilised lahendused suudavad kasutada produktiivseid mudeleid, mis suudavad kaardistada võimalikku pettust ja seejärel võrrelda reaalseid tehinguid nende mudelitega. Internetipettused on üks suurimaid ohte, millega erinevad mängu- ja kasiinoportaalid silmitsi seisavad, ja tehisintellekt aitab seda vähendada. Kuna tehisintellektil põhinev programm on võimeline koguma tohutul hulgal andmeid ja selle põhjal analüüsima erinevate mängijate mängimist teatud aja jooksul. See suudab tuvastada ja eristada mängijaid, kes võivad koefitsiente ebaõiglaselt enda kasuks kohandada, ning seejärel nende kontod koheselt blokeerida. Mängusõltuvus ei ole mitte ainult ühiskondlik probleem, vaid veebis tegutsevate mängutööstuse seisukohalt ka tegevusrisk, sest see suurendab nõudmisi suurema reguleerimise ja täiendavate regulatsioonide järele.
Pettuste vähendamine
Tehisintellektil põhinevad süsteemid aitavad mänguportaalidel tagada, et kõik kliendid on üle seadusliku vanuse. Samuti aitab programm tuvastada potentsiaalsed probleemsed mängurid ja lähtuvalt probleemi tõsidusest peatada mängijal konto kasutamine. Kasiinod võivad seejärel soovitada mängijale nõustamist, vältides nii võimalikke õiguslikke probleeme kui ka näidata üles head tahet ja eetiliselt õiget käitumist. Traditsiooniliselt on kasiinod kasutanud kõrgelt koolitatud spetsialiste, kes aitavad arvutada koefitsiente ja hoida maja eeliseid. See protsess on aga aeglane ja kallis. Selle asemel suudab tehisintellektil põhinev programm analüüsida tuhandeid tehinguid praktiliselt hetkega ja sealt leida sobivad koefitsiendid, mis omakorda võimaldab suurendada mängu kasumlikkust portaali jaoks.