Eesti inimeste Volkswagenite lood – armastus ei küsi värvi ega väljalaskeaastat
Sellel suvel Volkswageni välja kuulutatud kampaania, et leida Eestimaa pealt üles erilisi Volkswageneid, on toonud esile palju põnevaid ja vinge väljanägemisega sõidukeid. Kõige erilisemad on aga lõpuks need sõidukid, mis on aastate jooksul oma omanikele pakkunud lugematul hulgal rõõmu ja mälestusi.
Rae vallast pärit Aarne selgitas, et juba poisist peale oli tal peas mõte, et tulevasele naisele kingib ta kindlasti auto. Aastaid hiljem oli naine juba olemas, aga autot polnud veel kinkinud. Nii langeski valik erkpunase ja lillelise põrnika peale. „Kingi üle andmisele eelnes kaheksa kuud auto ettevalmistamist ja salaja hoidmist. Naine ei tohtinud näha töökotta tehtavaid kõnesid ega e-kirju,“ selgitas Aarne. „Sünnipäevani oli vaid kuu aega veel jäänud, aga olude sunnil pidin autoga väikese sõidu tegema ja ka lapse kaasa võtma. Lapsesuu ei püsi ju aga kinni ja ta lobises välja, et käis laheda punase autoga sõitmas. Õnneks ei jäänud naine alati elava fantaasiaga last seekord uskuma ja üllatus sünnipäeval sai ikka suur.“
Volkswageni müügijuht Kristjan Salak märkis, et kogu kampaaniast tuligi välja see, et nii paljudel inimestel on äärmiselt tugev emotsionaalne side oma sõidukiga. „Masin võib olla vana ja väsinud, aga suudab ikkagi inimestele häid emotsioone tekitada. See ehk teebki selle kõige erilisema sõiduki,“ lausus Salak. Ta lisas, et paljud lood mainisid just seda, et neile eriti väärtuslik sõiduk on suutnud teenida lausa mitut põlvkonda.
Näiteks Stiina Maardust saatis võistlusele oma mehe Volkswagen Golfi, sest see on ustavalt sõidutanud nii mehe vanaisa, seejärel isa ja nüüd meest oma perega. Masin on endiselt töövõimeline ja igapäevases kasutuses. Sama tõi välja Jõgevalt pärit Monika, kelle pere Golfi abil on sõitma õppinud kõik tütred. Viimane neist on sama vana kui masin ise.
„Tundub, et nii mõnedki Volkswageni fännid jõudsid selle margini tänu oma vanaisadele. Paljud meenutasid, et just vanaisa oli see, kes aastate eest esimese Volkswageni, tavaliselt Golfi, perekonda tõi ning sellega lastelastes Volkswageni huvi äratas,“ märkis Volkswageni müügijuht Kristjan Salak.
„Kõikidest meile teada antud erilistest sõidukitest ja nende lugudest saab ülevaate kodulehelt,“ lisas Salak.