Anname hoogu! Berrichi soovib välja anda uue keskkonnasõbraliku pakendilahenduse
Berrichi on Eestimaine looduskosmeetika bränd, mis sündis vajadusest leida lahendus brändi looja ja tegevjuhi Berit Joosepi enda näonaha kunagistele probleemidele. „Kahjuks ei saanud ma abi paljudelt tavakosmeetika toodetelt ja otsustasin ise katsetada,“ meenutab Berit Joosep. Esimesed kreemid valmisid tema enda kodu köögis. Kirglikust hobist kasvas midagi suuremat ja eelmise aasta oktoobris tähistas bränd juba viienda tegutsemisaasta täitumist. Nüüd on eesmärk anda välja uus ja keskkonnasõbralikum pakendilahendus.
Kahjuks ei saanud ma abi paljudelt tavakosmeetika toodetelt ja otsustasin ise katsetada.
Berrichi on üks Eesti visiitkaartidest
„Saame uhkusega öelda, et oleme üks Eesti visiitkaartidest, sest meie tooted on algusest lõpuni valmistatud Eestis ning neis sisaldub unikaalne koostisosa, mis kasvab ainult meil. Nimelt kogu maailmas kasvab pea ainult meie armsas Läänemeres vetikas nimega Furcellaria lumbricalis, millest saadavat ekstrakti nimega furtsellaraan kasutame meie Berrichi toodetes,“ ütleb Berit.
Berrichi kreemid on sündinud Tallinna Ülikooli Loodus- ja Terviseteaduste teadlaste ja kogenud Berrichi nahaspetsialistidega.
Berrichi kreemid on sündinud Tallinna Ülikooli Loodus- ja Terviseteaduste teadlaste ja kogenud Berrichi nahaspetsialistidega. Kreemides kasutatud toimeaineid on põhjalikult uuritud ja testitud ning nende mõju on teaduslikult tõestatud.
„Üks meie toodete väekatest koostisosadest punavetikast Furcellaria Lumbricalis toodetud unikaalne tekstuuriandev lisaaine furtserralaan tuleb meile läbi tubli koostööpartneri Est-Agar AS, kes on ainus furtsellaraani tootja kogu maailmas,“ kirjeldab Berit.
Tänutundega tunnustatakse kaasloojatena ka kõiki Berrichi armsaid kliente, kes on brändi nende viie aasta jooksul usaldanud.
Keskkonnasäästlikum pakendilahendus
Nüüd on Berrichi otsustanud luua uue keskkonnasäästlikuma pakendilahenduse, et anda loodustoodete brändina veelgi suurem panus ökoloogilise jalajälje vähendamiseks. Uue pakendi kampaania eesmärgiks on uue ja taastäidetava pakendi tutvustamine. Berrichi tooted säilivad kõige paremini vaakumi põhimõttel toimivates pakendites. Üks kreemi võtmekomponente – astaksantiini toime väheneb pikaajalisel kokkupuutel õhuga. Samuti on tooted tundlikud ilmastikule ja valgusele ja sobimatu pakend mõjutaks oluliselt toodete kvaliteeti.
„Praegusel airless süsteemiga pakendil on plastist sisepudel ning klaasist välispudel. Uue pakendi kõige oluliseim muudatus on see, et sisepudelit on võimalik kasutajal ise vahetada,“ kirjeldab Berit uut lahendust. Peale kreemi lõpuni kasutamist on võimalik kliendil ise vahetada kreemi sisepudel ning jätkata klaasist kreemipudeli ja dosaatori kasutamist.
Berrichi on meile teadaolevalt üks esimesi looduskosmeetika brände maailmas, kes refill süsteemiga kreemipudelite lahenduse tellib ja kasutusse võtab.
„Berrichi on meile teadaolevalt üks esimesi looduskosmeetika brände maailmas, kes sellised refill süsteemiga kreemipudelite lahenduse tellib ja kasutusse võtab ja see uudne keskkonnasõbralik pakendilahendus saab olema välja töötatud just meie jaoks, nagu kõige ehtsam rätsepaülikond,“ sõnab ta.
Berrichis usutakse, et keskkonnasäästlikkus algab koostööst ja et üks osapool üksi ei ole suuteline nii palju muutust looma kui seda saab teha koos!
- Hoogu saab anda SIIN!