Naise lugu, kes lõi firma, et suurendada maailma keskmist õnnetaset
Austraaliast pärit naisettevõtja Simone Milasas on üks eriline naine, isemoodi juht ja tõeline sädeinimene, kes reisib üle kogu maailma ringi, et õpetada inimestele, kuidas luua raha ja teha äri lähtuvalt rõõmust. Selle naise lugu on omajagu maagiline ja kingib usku, et raha on võimalik luua ka eesmärgiga teha inimesed lihtsalt õnnelikuks.
Simone on äritegemist alati armastanud. Tema jaoks on raha loomine ja firma juhtimine olnud alati sama mis tühi lõuend kunstnikule. Simone esimene äritegevus seisnes nädalavahetustel Sydney turgudel kauba müümises. Ta soovis turgudel müümisega teenida piisavalt raha Indiasse New Delhisse minekuks, et sealt osta kaupa, mida saaks müüa erinevatel turgudel ja festivalidel Austraalias. Juba varsti oli vajalik raha koos ja Simone lendaski Indiasse, ostis Paharganjist kogu vajaliku kauba, mille hiljem Austraalias maha müüs. Aja mooduses teenis Simone iga nädal 3000-4000 dollarit vaid kaks päeva nädalas turul töötades. Ülejäänud aeg kulus rannas jalutamisele, uute ideede väljamõtlemisele ja välismaa tarnijatega tegelemisele. Noorel naisel oli elamiseks palju vabadust ja aega ning ta oli õnnelik. Mõned inimesed, kes töötasid üheksast viieni kontoris, ütlesid talle: „Simone, leia endale mõni päris töö.“
Simone kostis seepeale: „See ongi päris töö!“ Ja võrratu töö!“ Aja möödudes hakkasin ka teised soovima, et Simone telliks neile Indiast kaupa. Aja möödudes hakkas ta müüma ka vääriskive ja ehteid Austraalia turgudel nii hulgi kui ka ühekaupa. Varsti pärast seda hakkas ta käima ka Nepalis Katmandus. Nepalis töötas Simone koos ühe tiibeti naisega, kelle nimi oli Ziering, kes oli suurepärane ärinaine ja töötas nagu ehte põrguline. Ziering teadis, et inimestes erilise tunde tekitamine tagas äri puhul hea tulemuse, ning seetõttu kohtles ta Simonet alati suure austusega. Ziering kutsus Simonet tihti külla ja alati oli teetass külalist oodates valmis. Ziering oli tuntud oma filantroopsete ja heategevuslike ettevõtmiste poolest, sest ta aitas Tiibeti pagulastena saabunud naisi. Nepali valitsus ei paku seal elavatele vaestele ega pagulastele mingisugust abi. Nii hakkas ka Simone naisi aitama. Ta viis lastele raamatuid ja tasus ka paari lapse õppemaksu ning maksis tiibeli naistele müügiks valmistatud kampsunite, mütside ja kinnaste eest tükihinda. Simone müüs neid mütse kõikjal Austraalias ning ettevõtmine muutus üpris edukaks ja tuntuks. Ta küsis lõpuks endalt: „Mida oleks võimalik veel teha?“
Nii läks naine mõneks ajaks Londonisse ning ühel päeval otsustas osta päevapileti, millega saab sõita mööda linna neis suurtes punastes kahekordsetes bussides. Simone külastas üht naabruskonda teise järel ja uuris ümbrust, jälgis inimesi ja vaatas niisama ringi. Ta pani tähele, et sõltumata sellest, kas viibis parajasti rikkas või vaeses linnaosas, juutide, mustade või pakistanlaste piirkonnas, polnud õnne pealtnäha kuskil paista. Polnud tähtis, kas inimestel oli raha või mitte; ei lugenud nende nahavärv, religioon ega elupaik linnas. Kõik nägid välja ühtmoodi kurvad. Simone mõtles: „Ma ei saa sellest aru. Meie planeet on imeline koht. Miks küll kõigil nii nukker nägu on? Miks paelub inimesi eeskätt meie eluga kaasnev trauma ja draama, mitte pakutavad võimalused? Mida võiksin ma küll luua, et sellist suhtumist muuta?“
Ja nii otsustaski naine luua sellise firma, mis suurendaks maailma keskmist õnnetaset ning muudaks inimeste ellusuhtumist. Ta mõtles välja firma jaoks nime Good Vibes for You (Head Võnked Sinu Jaoks). Ta läks tagasi Austraaliasse ja hakkas kujundama isevärki T-särke, millel olid innustavad loosungid. Simone idee seisnes selles, et kui inimesed loevad T-särkidel olevat sõnumit, võiks see nende jaoks kujutada kutset muutuda elust rohkem teadlikuks või midagi oma elus muuta ja endale rohkem rõõmu tuua. Ta lasi kujundada logo, millel ilutseb suur vikerkaar sõnadega Good Vibes for You, ning hakkas selle logoga särke müüma festivalidel ja nädalavahetusel ka turul. Üks neil T-särkidel olevatest sõnumitest, mis talle endale alati oli meeldinud, kõlas järgmiselt: „Kujutle, mida võiksid teha, kui teaksid, et läbikukkumine on võimatu.“ Teisel T-särgil seisis jällegi selline kiri: „Ole avatud elu hetkedele. Ära karda muutust.“ Kui ühel päeval näitust külastades kandis Simone seda T-särki, silmas üks mööduja särgil olevat sõnumit ja vaatas talle seejärel otse silma. Sel hetkel teadis Simone, et kasvõi hetkeks oli ta muutnud mööduja maailmavaadet, olgugi et ehk vaid üürikeseks ajaks. Simone soovis sellist energiat terves maailma luua. Ta soovis kõigile siin planeedil elavatele inimestele teada anda, et olemas on suurmaid võimalusi, et kõik on võimalik. Good Vibes for You on aastatega kõvasti muutnud ja arenenud võrreldes selle ajaga, kui Simone Sidnis festivalidel kioskist T-särke müüs, samaks on jäänud aga eesmärk kehastada seda muutust, mida naine planeedil näha soovib. Kõik, mida edukas naine tänaseks loob ja mida ta üle maailma koolitustel õpetab, juhindub inspireerivast põhimõttest – ole sina ja muuda maailma!