Palju õnne! Eestis tegutsev klienditeeninduskeskus Webhelp pälvis rahvusvahelise tunnustuse
Euroopa suurim äriteenuste allhanget pakkuv kontsern Webhelp, mille tütarettevõtte Runway kõnekeskused tegutsevad ka Tallinnas ja Tartus, pälvis USA juhtivalt turu-uuringuettevõttelt Frost&Sullivan turuliidri tunnustuse
Webhelp on viimaste aastate jooksul mitmekesistanud oma kliendiportfelli, sisenedes nii tervishoiu, reisikorralduse kui äriteenuste valdkondadesse oma kõnekeskustoodetega. Webhelp on laieneud ka geograafiliselt, rajades uusi äriüksuseid Ida- ja Lõuna-Euroopas. Hetkel on Webhelp rahvusvahelised kõnekeskused Prahas, Ateenas, Lissabonis, Barcelonas, Enschedes, Kuala Lumpuris ja Berliinis. Ettevõttel on peagi 50 000 töötajat, kes asuvad 35 riigis üle kogu maailma; kontserni kogutulu ulatub 1,5 miljardi dollarini.
“Webhelpi asutajad on olnud algusest peale ettevõtliku vaimuga,” sõnas Frost & Sullivani digi-kogemuse analüütik Stephen Loynd. “Webhelp on ettevõte, mis jätkuvalt juhindub start-upilikust mõtteviisist, kus oluliseim eesmärk on olla vilgas ja paindlik koostööpartner.”
Tema sõnul on tähelepanuväärne ka Webhelp’i keskendumine klientide jõupingutuste jälgimisele. Webhelp juhtimisel mõõdetakse klientide rahulolu nii läbi kliendi jõupingutuste skoori (CES) kui kliendisoovituste skoori (NPS) mõõtmise. Frost & Sullivani hinnangul on kirjeldatud lähenemisviis tagamas Webhelp koostööpartnerite klientide rahulolu kasvu.