Reklaamiagentuur Idea tähistas kahekümnendat sünnipäeva
Eesti esimesi reklaamibüroosid Idea AD tähistas oma kahekümnendat tegevusaastat.
Idea Groupi partneri Mark Eikneri sõnul on Idea 20 aasta jooksul arenenud koos klientidega. „Kui alustasime klassikalise reklaamibüroona, siis täna on nõudlus integreeritud lahenduste järele üha kasvavas trendis. Kliendid on teadlikumad ning mõistavad, et seatud eesmärkideni jõudmiseks on oluline erinevate teenuste koostoime. Kui 20 aastat tagasi usuti, et ühe telereklaamiga võib teha imesid, siis täna vaadatakse turundust komplekssemalt. See on mänginud tähtsat rolli ka Idea arengus selleks, kes täna oleme,” selgitas Eikner.
Tema hinnangul on pikaajalise ettevõtte edu pandiks pühendumus. „See on nagu kõige olulisega elus – kui miski väga korda läheb, ei löö käega ka siis, kui mõnes etapis ebaõnnestud. Võttes neid kui õppimiskohti, on võimalik teha suuri asju,” on Eikner aastatepikkuse järjekindluse põhjal veendunud.
Idea AD-d on korduvalt tunnustatud valdkonna tippauhindadega sellistelt konkurssidelt nagu Kuldmuna, Eesti Disainiauhinnad, Balticbest, Minsk White Square ja teised. Hiljutistest võitudest toob Eikner esile Eesti Disainiauhindadelt võidu pälvinud Craftersi reklaamfoto ning konkursil Digitegu 2016 kolm finaali jõudnud tööd, millest võitis EASi Work in Estonia Airbnb hõivamise projekt.
Idea AD loodi 1996. aastal kahe partneri ühistööna. Toonase loov- ja meediaagentuuri esimeste klientide hulka kuulusid Ericsson, Gustavsberg ja BMW, kellest viimane on Idea klient tänaseni.
Idea Group on turunduskommunikatsiooni täisteenust pakkuv ettevõtete grupp, mis hõlmab endas reklaamiagentuuri Idea AD, kommunikatsiooniagentuuri Idea PR, meediaagentuuri Idea Havas Media, digitaalse meedia planeerimise agentuuri Idea Metrix ning digilahendusi teostavat Idea Labi.