Rõivabrändid suurendasid Ülemiste keskuses pindu
Rõivabrändid Cropp ja Sinsay avasid Tallinnas Ülemiste keskuses senisest ligi poole suuremad uuendatud kauplused.
Cropp avas äsja uue, ligi 740 ruutmeetri suuruse kaupluse. See pop- ja hiphopkultuurist mõjutatud bränd on suunatud eneseteadlikele noortele, kes soovivad rõivastega näidata isikupära. Cropp on kaubamärk, mis on inspireeritud grafitist ja muusikast, esindades linnakultuuri. Kõik see tuleb esile ka kaupluse interjööris.
Sinsay avas laiendatud kaupluse Ülemiste kaubanduskeskuses juba augusti alguses. 773-ruutmeetrisel pinnal tegutsev värske kauplus on varasemast ligi poole suurem, heledate, läbipaistvate toonide ja graafiliste kujutistega. Kauplus pakub laia valikut stiilseid rõivaid ja aksessuaare noortele naistele ja loomingulistele teismelistele. Lisaks on tootevalikus uus Fox & Bunny lastekollektsioon vanusele kuni 10 aastat. Kõik see ja veel palju muud on Sinsay brändile omaselt väga taskukohaste hindadega.
“Nende kaupluste avamised on järjekordne samm keskuse viimisel uuele tasemele, milles lisaks uutele meelelahutusvõimaluste pakkumisele ja kaupluste avamisele suurendatakse olemasolevaid, hästitoimivaid ankurrentnike pindasid,” sõnas Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits. “Samuti järgib see ülemaailmset kaubandustrendi, kus laiendatakse pigem olemasolevaid kauplusi, kui avatakse uusi. On väga hea tunne, et Ülemiste keskuse tulevikuperspektiivi silmas pidades on rentnikud kindlad ja julged siia investeerima.”
Ülemiste keskuse omanik on Linstow International, mis kuulub Norra päritolu Awilhelmsen Groupile.