1. Avaleht
  2. Teenus
  3. TÄNA ON E-ESMASPÄEV I Aasta esimesest E-smaspäevast võtab osa üle 320 veebipoe
TÄNA ON E-ESMASPÄEV I Aasta esimesest E-smaspäevast võtab osa üle 320 veebipoe

TÄNA ON E-ESMASPÄEV I Aasta esimesest E-smaspäevast võtab osa üle 320 veebipoe

Täna toimuvas Eesti e-poodide ühiskampaanias E-smaspäev osaleb eripakkumistega üle 320 veebipoe.

“Eesti e-kaubandus on jätkanud kiiret kasvu. Aasta algus tõi e-kaubanduses märkimisväärse mahu tõusu, kui eestlased tellisid jaanuaris pakiautomaatidesse ligi 15% rohkem pakke kui aasta tagasi samal ajal,” ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. “Monitoorime nüüdsest koos Omniva, DPD, Smartposti ja Venipakiga ka seda, kui palju pakkidest tellitakse Eesti või välismaistelt kaupmeestelt.”

Foto: Freepik

Jaanuari andmetel tellisid eraisikud kokku 1,6 miljonist pakist 72% Eesti ettevõtetest, välismaalt tellitud pakkide osakaal moodustas 28%.

“Eesti veebipoed hoiavad lähiajal kindlasti oma positsiooni, mida toetab ka E-smaspäev, kus Eesti-sisese pakiveo maht kerkib ilmselt veelgi. Kohalikud veebipoed on välismaiste hiiglastega konkureerides teinud silmapaistvalt tugevat tööd,” lisas Väät.

Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollib kõikide E-smaspäeval osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ning kampaania ametlikele nõuetele vastavust ka jooksvalt.

Foto: Freepik

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul eripakkumisi. E-smaspäeva kampaania vältab 10. märtsi esimestest sekunditest kuni südaööni kl 23.59. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.

Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem.

  • Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 540 ettevõtet.
  • Liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist.