
Täna toimuvas Eesti e-poodide ühiskampaanias E-smaspäev osaleb eripakkumistega üle 320 veebipoe.
“Eesti e-kaubandus on jätkanud kiiret kasvu. Aasta algus tõi e-kaubanduses märkimisväärse mahu tõusu, kui eestlased tellisid jaanuaris pakiautomaatidesse ligi 15% rohkem pakke kui aasta tagasi samal ajal,” ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. “Monitoorime nüüdsest koos Omniva, DPD, Smartposti ja Venipakiga ka seda, kui palju pakkidest tellitakse Eesti või välismaistelt kaupmeestelt.”

Jaanuari andmetel tellisid eraisikud kokku 1,6 miljonist pakist 72% Eesti ettevõtetest, välismaalt tellitud pakkide osakaal moodustas 28%.
“Eesti veebipoed hoiavad lähiajal kindlasti oma positsiooni, mida toetab ka E-smaspäev, kus Eesti-sisese pakiveo maht kerkib ilmselt veelgi. Kohalikud veebipoed on välismaiste hiiglastega konkureerides teinud silmapaistvalt tugevat tööd,” lisas Väät.
Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollib kõikide E-smaspäeval osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ning kampaania ametlikele nõuetele vastavust ka jooksvalt.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul eripakkumisi. E-smaspäeva kampaania vältab 10. märtsi esimestest sekunditest kuni südaööni kl 23.59. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.
Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem.
- Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 540 ettevõtet.
- Liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist.