Telia kliendid saavad seadme kadumise või varguse korral nüüd ka ise oma SIM-kaardi sulgeda, kuna ettevõte lõi selle tarbeks automatiseeritud lahenduse.
Seadme varguse, kadumise või kahjustuse puhul saab klient mõnelt teiselt numbrilt helistada Telia klienditoe numbrile 123, valida häälmenüü juhendamise abil SIM-kaardi sulgemise ning juhiste alustel enda telefonisidet piirata.
Seejuures on oluline teada, et side piiramine on ühekülgne – peale SIM-i sulgemist pole kõnealuselt telefoninumbrilt võimalik teha ühtegi väljaminevat kõne, kuid sissetulevatele kõnedele saab endiselt vastata.
Telia Eesti klienditeeninduse arenduse juhi Teet Tiisvelti kinnitusel on selline piirang oluline kui on oht, et näiteks varastatud seadmelt hakatakse helistama välismaale või teistele tasulistele numbritele, mis aitab omakorda hoida ära soovimatu mobiiliarve.
„Sissetulevad kõned laekuvad seadmesse piiranguteta ning nende kaudu on võimalik jätkata näiteks seadme otsimist viimati kasutatud paigas. SIM-kaardi sulgemise korral salvestatakse number, millelt kõne tehti. Suletavat numbrit tuleb kaks korda kinnitada ning piiratud sidega numbrile saadetakse teavitussõnum, et vältida teenuse kuritarvitamist. Telefoni asukoha tuvastamise järel on võimalik SIM-kaarti lihtsate juhiste toel taas avada,” selgitas Tiisvelt.
Tema sõnul pakub Eestis uut ja automatiseeritud lahendust vaid Telia, varem pidi SIM-kaardi sulgemisel kasutama Telia klienditeenindaja abi.
Kuigi Telia klienditoe konsultandiga saab ühendust võtta iga päev kell 9.00-20.00, on võimalik klientidel abi saada ka ööpäevaringselt.
Koduteenustega (TV, koduinternet) seotud küsimuste korral aitab Telia iseteeninduse diagnostika tuvastada tõrke ning seejärel pakub kliendile välja lahenduse. Vajaduse korral saab tellida ette ka tehniku visiidi või konsultandi tagasihelistamise järgmisel päeval. Samuti saab enda teenuseid hallata ööpäevaringselt Telia koduleheküljel iseteeninduskeskkonnas.