Toyota on üks 2013.aasta keskkonnasäästlikumaid kaubamärke
Toyota tuli juba kolmandat aastat järjest Interbrandi koostatava keskkonnasäästlikemate kaubamärkide edetabelis esikohale. Selle järjestuse koostamisel võrreldakse, mil määral kattub mulje ettevõtete keskkonnasäästlikkusest nende tegelike keskkonnahoidlike teguviisidega.
Enam kui 10 000 tarbijat üle maailma ei avaldanud Toyotale tunnustust mitte ainult keskkonnasäästlikkuse esikohale seadmise, vaid ka tõeliselt uuenduslikesse toodetesse investeerimise eest. Nende hulka kuuluvad näiteks nii teedrajav Toyota Prius kui ka mitmed tegevuskavad, mille eesmärk on vähendada tegevusest tulenevat kasvuhoonegaaside heitkogust ning energia- ja veetarbimist.
Toyota ja Lexuse hübriidautosid on praeguseks kogu maailmas müüdud 5,22 miljonit, tänu millele on arvestuste kohaselt jäänud õhku paiskamata umbes 35 miljonit tonni CO2.
Lisaks tegeleb Toyota maailma mastaabis kolmeaastase tooteesitlusprogrammiga, mis hõlmab 21 uue või täiendatud hübriidmudeli turuletoomist hiljemalt 2015. aasta lõpuks.
Euroopa tarbijad saavad valida 12 Toyota ja Lexuse hübriidmudeli vahel1. Praegu moodustavad hübriidautod 18% kõigist Toyota Motor Europe’i müüdud sõidukitest.
Toyota plaanide kohaselt peaks 2015. aastal jõudma seeriatootmisse vesinik-kütuseelementidel põhinev hübriidsõiduk, mis on varustatud uue põlvkonna ajamiga ja esindab suurel määral Toyota ettekujutust ideaalsest ökosõidukist.
Pühendumus jätkusuutlikule tegutsemisele ja juhtpositsiooni hoidmisele keskkonnasäästlikkuse valdkonnas on tähtsal kohal ka terves Toyota toodete olelusringis.