Ülemiste keskus tunnustas parimaid poode, tänavu pärjati parimaks juveelipood Sparkle. Võidu tõid ühtlaselt tugevad tulemused väljapaneku atraktiivsuse, teeninduskvaliteedi ja kampaaniates osalemise osas.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles, et Sparkle’ile andis konkurentide ees edu hästi läbi mõeldud tegevus kõigis valiku kriteeriumiks olnud suundades: pood võttis osa kampaaniatest, pööras teravat tähelepanu väljapanekute atraktiivsusele ja esinduslikule klienditeenindusele. „Keerulisel ajal poe pidamine nõuab kõigi võimaluste ära kasutamist, igas suunas tegutsemist, et klient saaks kauplusest maksimaalselt hea kogemuse ja kaupmees seeläbi suurema käibe,“ sõnas ta. Pärnits ennustas, et lähitulevikus saab müüjate motivatsioon, lisamüügi võimaluste leidmise oskus ja kaubavaliku läbimõeldus veelgi olulisemaks – majandusliku ebakindluse aegadel poe pidamine on hoopis midagi muud, kui päikselisematel perioodidel. „Sparkle on siinkohal eeskujuks,“ tunnustas Pärnits võitjat.
Keerulisel ajal poe pidamine nõuab kõigi võimaluste ära kasutamist, igas suunas tegutsemist, et klient saaks kauplusest maksimaalselt hea kogemuse ja kaupmees seeläbi suurema käibe.
Sparkle ehtekaupluse omanik Marietta Kuresoo ütles, et konkursi võit tuli neile meeldiva üllatusena. „Pingutasime tiimiga terve aasta, aga sellele aitas kaasa keskuse igakülgne tugi, soojus ja abivalmidus,“ rääkis ta. Kuresoo sõnul annab konkursi „Parim pood“ võit neile motivatsiooni jätkata oma tegemistega, pakkudes klientidele veel paremat ostukogemust. „Me ei uskunud, et meiesugune väike pood võiks konkursi võita – nüüd saame olla eeskujuks teistele väiksematele ettevõtetele ja näidata, et kõik on võimalik,“ sõnas Kuresoo.
Me ei uskunud, et meiesugune väike pood võiks konkursi võita – nüüd saame olla eeskujuks teistele väiksematele ettevõtetele ja näidata, et kõik on võimalik.
Konkurss „Parim pood“ on ainus omataoline, sest kauplused saavad punkte koguda terve aasta jooksul ning võitjad selgitatakse mitmete kriteeriumite alusel. Suurima kaaluga on uuringufirma Dive Eesti läbiviidud teenindusmonitooringu tulemused. Samuti võetakse arvesse kaupluse käibekasvu, kampaaniatest ja keskuse üritustest osavõtmist ning head koostööd keskusega. Võitjatiim sai auhinnaks 5000-eurose reisitšeki, mille eest saavad kaupluse töötajad ühiselt midagi toredat meeskonnavaimu tugevdamiseks ette võtta.
Konkursil „Parim pood“ pälvis teise koha batuudikeskus Trampolino ning kolmandaks tuli lasterõivaste kauplus Okaidi. Nende auhinnaks oli vastavalt 2000 ja 1000 eurone reisitšekk.
Konkursi esikümnesse jõudsid veel Skechers, Dermalogica, Coffe In, Ecco, Matkasport, Lennumaa ja Brain Games ning neist igaüht premeeriti 350 euroste kinkekaartidega.
Guido Pärnitsa sõnul on konkursi tase on iga aastaga muutunud järjest tugevamaks ning parimat poodi valida on üha keerulisem. „Kõikide poodide motivatsioon on hoolimata rasketest aegadest väga kõrgel. Seda hindame nii meie juhtkonnaga kui ka kindlasti keskuse külastajad,“ sõnas ta. Pärnits tõi välja, et keskus tunnustab alati kõiki rentnikke ja kaupmehi, tänu kelle panusele on Ülemiste keskus endiselt Tallinna ja Harjumaa elanike seas populaarseim ostukoht.
Kõikide poodide motivatsioon on hoolimata rasketest aegadest väga kõrgel. Seda hindame nii meie juhtkonnaga kui ka kindlasti keskuse külastajad.
Lisaks valiti ja autasustati ka iga kategooria parimaid:
- Parim riidekauplus – Okaidi
- Parim jalatsi- ja kotikauplus – Skechers
- Parim spordi- ja hobikauplus – Matkasport
- Parim ilu- ja tervisekauplus – Sparkle
- Parim teenus ja meelelahutus – Trampolino
- Parim toitlustaja – Coffee In
- Parim toidukauplus – Gurman´s tee- ja kohvipood
- Parim kodu- ja tehnikakauplus – Starcom