E-Selveri püsikliendid hoidsid aastas kokku üle 100 tunni
Aastaga on e-Selveri kullerid kaupade kojuveoks läbinud pool miljonit kilomeetrit, hoides klientidele aastas kokku üle saja tunni vaba aega.
„Selver alustas aasta eest esimese poeketina üleminekut enda kullerteenusele, et teeninduspiirkondade laiendamisel tekiks suurem paindlikkus ja operatiivsus. Tänu oma kulleriteenuse käivitamisele saame e-poe arendusi paremini ellu viia,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.
Selver toimetab Tallinna ja Pärnu piirkonna klientidele kaupa otse koju või kontorisse iga päev kümne kaubikuga.
„Alates e-Selveri teenuse avamisest on ostude arv ja käive igal aastal kahekordistunud – ajavõit on e-kaubanduse selge eelis ning kliendid on seda märganud. Kui keskmiselt kulub kogu poeskäigu protsessile umbes tund, siis kogenud kasutajal läheb e-Selveri keskkonnas tellimuse esitamiseks keskmiselt vaid 15 minutit. Tänu kojuveole hoiab e-Selveri püsiklient aastas kokku terve nädala jagu ärkveloleku aega,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.
Tänu kojuveole hoiab e-Selveri püsiklient aastas kokku terve nädala jagu ärkveloleku aega.
Võrreldes tavapoe ostukorviga ostetakse e-Selverist rohkem puu- ja köögivilju ning lastetooteid, näiteks on pea igas teises ostukorvis mähkmed. Palju ostetakse ka neid kaupu, mida endal on ebamugav ja raske tassida, näiteks karastusjoogid, lemmikloomade toit ja kassiliiv. Samas tellitakse e-poest vähem alkoholi, tubakatooteid ja snäkke.
„Kojuveo teenuse kasutamisega aitab iga e-Selveri klient kaasa liiklus- ja parkimiskoormuse vähendamisele, hoides ökoloogilise jalajälje väiksemana,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.
Selver avas toidu-, tööstus- ja esmatarbekaupade e-poe 9. novembril 2015. aastal. Eelmise aasta mais alustas Selver iseseisva kullerteenuse osutamist.