Rootsi kuningapere lemmikujumisriietebränd jõuab Eesti turule
Põhjamaa moebrändide edasimüüja Syversen ostab populaarse Rootsi ujumisriietebrändi Panos Emporio ja toob selle lähiajal ka Eesti turule.
Panos Emporio, mis on tuntud kvaliteedi, lõigete ja uudse disaini poolest, on Rootsi turul põhjustanud moetormi. Äsja pälvisid Panos Emporio innovaatilised meeste ujumispüksid Rootsi disainiauhinna. Lisaks ujumisriietele leiab brändi sortimendist rätikuid, ehteid ja Rootsis toodetud kosmeetikat.
Brändi taga on 1970. aastatel Kreekast poliitilise põgenikuna Rootsi tulnud Panos Papadopoulos. Ta märkas, et enamik Põhjamaade turul pakutavaid ujumisriided pole disainitud selle piirkonna naiste kaunistamiseks. 1986. aastal lansseeris Panos ujumisriiete kollektsiooni, mille suurused, lõiked ja disain oli mõeldud spetsiaalselt Põhjamaa naistele.
Nüüdseks on Panos Emporiost saanud Rootsi juhtiv ujumisriietebränd, mille aastakäive on ainuüksi sealsel turul üle 135 miljoni Rootsi krooni. Panos Emporio tooted on müügil ka Saksamaal, Prantsusmaal, Hispaanias, Austraalias ja Dubais.
Hans Erik Syverseni sõnul on neil Panos Emporiosse palju usku. „Oleme otsinud investeerimiseks häid brände. Panos Papadopoulose puhul tekkis meil kohe hea visioon. Usume, et need on tooted, mis toimivad hästi kvaliteediteadlike klientide silmis. Pikas perspektiivis tahame brändi viia üle maailma,” ütles ta.
Panos Papadopoulos vastutab ka edaspidi Panos Emporio disaini eest. Tema sõnul mõistab Syverseni pere brändiga seotud eesmärke. “Ma tahan, et mehed ja naised tunneksid ennast parimatel hetkedel vabalt. Olgu see rannas või päikeseterrassil – on oluline, et ujumisriided kataks just sealt, kust vaja, ja nende lõige pakuks enesekindlust,” ütles Papadopoulos.
33 aasta jooksul on Panos Emporio brändi eelistanud mitmed kuulsused. Näiteks Kate Moss, “Rannavalve” staar Traci Bingham ja Victoria Silvstedt on kõik neid Rootsis disainitud ujumisriideid kandnud. Panos Emporio klientide hulgas on ka Rootsi kuningapere.
Syversen on pereettevõte, mis loodi 1940. aastal Norras ning on rahvusvaheliste sokke, sukkpükse ja aluspesu tootvate brändide edasimüüja Põhjamaades. Ettevõttel on 27 töötajat. Ettevõtte käive oli 2018. aastal 100 miljonit Norra krooni.